dc.contributor.advisor |
Podlešák, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Štětkářová, Šárka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T12:14:37Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4012
|
|
dc.description.abstract |
Letáky jsou důležitou součástí direct marketingu a direct marketing je jedním ze základ-ních nástrojů marketingové komunikace. Společnost Tesco Stores ČR, a.s., ve které pracuji, věnuje správnému výběru produktů prezentovaných v letáku a výběru formy prezentace určité kampaně, např. výprodejů, velkou pozornost. Na úspěchu letákových kampaní totiž do velké míry závisí vývoj tržeb. Touto problematikou se zabývám ve své bakalářské práci. V teoretické části bakalářské práce zpracovávám literární prameny týkající se marketingo-vých komunikací se zaměřením na direct marketing. Praktická část je věnována analýze letákové kampaně velkého zimního výprodeje oděvů a obuvi 2006, její marketingové podpory a doporučením na zlepšení do budoucna. |
cs |
dc.format |
54 s., 12 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2458319 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2037 |
|
dc.subject |
Marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
direct marketing
|
cs |
dc.subject |
leták
|
cs |
dc.subject |
POS materiál
|
cs |
dc.subject |
výprodej
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
leaflet
|
en |
dc.subject |
POS material
|
en |
dc.subject |
clearance
|
en |
dc.title |
Účinnost letákové kampaně Tesco Stores ČR, a.s. v rámci zimního výprodeje textilu a obuvi 2006 |
cs |
dc.title.alternative |
Effectivity of leaflet campaign of Tesco Stores CR, a.s. within winter clearance of clothing and footwear 2006 |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vlášková, Věra |
|
dc.date.accepted |
2007-06-15 |
|
dc.date.vskp-available |
2037-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
Leaflets are an important part of direct marketing and direct marketing is one of the basic tools of marketing communication. Tesco Stores ČR, a.s., where I work, pays major attention to the right selection of products featured in leaflets and to the best form of presentation of specific campaign, e.g. seasonal clearance. These campaigns are very important for Tesco because the volume of sales mostly depends on their success. This question is the topic of my bachelor thesis. The theoretic part considers literary sources related to marketing communication focused on direct marketing. The analytic part is concerned with analysis of leaflet campaign of the winter clothing and footwear clearance 2006, its marketing support and suggestions for future improvement. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4069
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-16 |
|
utb.result.grade |
E |
|