Účinnost letákové kampaně Tesco Stores ČR, a.s. v rámci zimního výprodeje textilu a obuvi 2006

DSpace Repository

Language: English čeština 

Účinnost letákové kampaně Tesco Stores ČR, a.s. v rámci zimního výprodeje textilu a obuvi 2006

Show simple item record

dc.contributor.advisor Podlešák, Petr
dc.contributor.author Štětkářová, Šárka
dc.date.accessioned 2010-07-15T12:14:37Z
dc.date.issued 2007-05-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4012
dc.description.abstract Letáky jsou důležitou součástí direct marketingu a direct marketing je jedním ze základ-ních nástrojů marketingové komunikace. Společnost Tesco Stores ČR, a.s., ve které pracuji, věnuje správnému výběru produktů prezentovaných v letáku a výběru formy prezentace určité kampaně, např. výprodejů, velkou pozornost. Na úspěchu letákových kampaní totiž do velké míry závisí vývoj tržeb. Touto problematikou se zabývám ve své bakalářské práci. V teoretické části bakalářské práce zpracovávám literární prameny týkající se marketingo-vých komunikací se zaměřením na direct marketing. Praktická část je věnována analýze letákové kampaně velkého zimního výprodeje oděvů a obuvi 2006, její marketingové podpory a doporučením na zlepšení do budoucna. cs
dc.format 54 s., 12 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2458319 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2037
dc.subject Marketingové komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject direct marketing cs
dc.subject leták cs
dc.subject POS materiál cs
dc.subject výprodej cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject advertising en
dc.subject direct marketing en
dc.subject leaflet en
dc.subject POS material en
dc.subject clearance en
dc.title Účinnost letákové kampaně Tesco Stores ČR, a.s. v rámci zimního výprodeje textilu a obuvi 2006 cs
dc.title.alternative Effectivity of leaflet campaign of Tesco Stores CR, a.s. within winter clearance of clothing and footwear 2006 en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vlášková, Věra
dc.date.accepted 2007-06-15
dc.date.vskp-available 2037-05-18
dc.description.abstract-translated Leaflets are an important part of direct marketing and direct marketing is one of the basic tools of marketing communication. Tesco Stores ČR, a.s., where I work, pays major attention to the right selection of products featured in leaflets and to the best form of presentation of specific campaign, e.g. seasonal clearance. These campaigns are very important for Tesco because the volume of sales mostly depends on their success. This question is the topic of my bachelor thesis. The theoretic part considers literary sources related to marketing communication focused on direct marketing. The analytic part is concerned with analysis of leaflet campaign of the winter clothing and footwear clearance 2006, its marketing support and suggestions for future improvement. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4069
dc.date.assigned 2007-03-16
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
štětkářová_2007_bp.pdfBlocked 2.344Mb PDF View/Open
štětkářová_2007_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
štětkářová_2007_op.doc 58Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account