Projekt marketingové komunikace pivovaru Chomout s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Malý, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:45Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:45Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40145
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá možností využití marketingové komunikace v minipivovaru Chomout s.r.o. Jejím cílem je navrhnout projekt marketingové komunikace, za jeho pomoci zvýšit povědomí o značce, a zlepšit postavení pivovaru na regionálním trhu s pivem. Práce je rozčleněna na část teoretickou a praktickou. V rámci teoretické části jsou zpracovány základní informace týkající se oboru pivovarnictví, dále pak poznatky z oboru marketingu, marketingové analýzy, marketingové komunikace a marketingového řízení. Praktická část je následně rozdělena na část analytickou a vlastní projekt. Analytická část se věnuje představení pivovaru Chomout a vymezením jeho současné pozice na regionálním trhu. Je zde provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí a zhodnocení současného stavu marketingové komunikace. Na základě výsledků provedených analýz jsou pak formulovány návrhy a doporučení pro pivovar Chomout s.r.o. Projekt je pak v závěru podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
137 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
pivovarnictví
|
cs |
dc.subject |
minipivovarnictví
|
cs |
dc.subject |
analýza marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
nákladová analýza
|
cs |
dc.subject |
časová analýza
|
cs |
dc.subject |
riziková analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
brewing
|
en |
dc.subject |
mini brewing
|
en |
dc.subject |
marketing communications analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
cost analysis
|
en |
dc.subject |
time analysis
|
en |
dc.subject |
risk analysis
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace pivovaru Chomout s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Project of Marketing Communication in Brewery Chomout s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jandečka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2017-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the possible use of marketing communication in a minibrewery Cho-mout s.r.o. Its aim is to propose a suggest marketing communication, with its help to in-crease the brand awareness and improve the position on the regional brewery beer market. Thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part presents the basic information related to the brewing industry, as well as knowledge from the field of market-ing, marketing analysis, marketing communications and marketing management. The practi-cal part is then divided into analytical part and own project. The analytical part focuses on the introduction of the brewery Chomout s.r.o. and determines its current position on the regional market. There is an analysis of the external and internal environment and assess the current state of marketing communications. Based on the results of the analyzes are then formulated proposals and recommendations for the brewery Chomout s.r.o. Finally, the project is then subjected to time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45670
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account