Projekt vytvoření plánu marketingové komunikace akce Ukliďme Česko, Ukliďme svět
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Haltofová, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Hrbáček, David
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:54Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:54Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40215
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce vznikla s cílem vytvořit plán marketingové komunikace dobrovolnické akce Ukliďme svět, ukliďme Česko. Práce má tři části, přičemž první část se zabývá studiem teorie korespondující s tématem. Druhá, analytická část, využívá získaných poznatků a zkoumá základní vztahy a principy marketingové komunikace dobrovolnické akce. Poslední část je věnována projektu, který vychází z obou předchozích částí a navrhuje nové možnosti marketingové komunikace. |
|
dc.format |
96 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
Ukliďme svět
|
cs |
dc.subject |
ukliďme Česko
|
cs |
dc.subject |
Let´s Do It
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
životní prostředí
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
LONGPEST analýza
|
cs |
dc.subject |
non-profit organization
|
en |
dc.subject |
Ukliďme svět
|
en |
dc.subject |
ukliďme Česko
|
en |
dc.subject |
Let´s Do It
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
environment
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
LONGPEST analysis
|
en |
dc.title |
Projekt vytvoření plánu marketingové komunikace akce Ukliďme Česko, Ukliďme svět |
|
dc.title.alternative |
The Project of Creating Marketing Communication Plan of the Event Ukliďme Česko, Ukliďme svět |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2017-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis was developed with the aim to create the plan of marketing communication of volunteer event Ukliďme svět, ukliďme Česko. The diploma thesis has three parts, the first part studies the theory that corresponds to the topic. Analytical part uses acquired knowledge and explores the basic principles of relations of marketing communications of volunteering event. The last section is devoted to the project, which is based on the two previous parts and suggests new possibilities for marketing communication. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45756
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account