Projekt recruitmentu prostřednictvím sociálních sítí ve vybrané výrobní společnosti
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt recruitmentu prostřednictvím sociálních sítí ve vybrané výrobní společnosti |
Author: |
Kosíková, Markéta
|
Advisor: |
Matošková, Jana
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu recruitmentu prostřednictvím sociálních sítí. Tento projekt vychází z teoretické základny a také současné situace ve vybrané společnosti, která byla zjišťována analýzou interních dokumentů, rozhovorem s personálním ředitelem i ostatními personalisty a dotazníkovým šetřením. Z pěti sociálních sítí, které patří světově k nejpoužívanějším, byly metodou vícekriteriálního rozhodování zvoleny tři, jež byly využity v projektu. Výsledný projekt mimo to zapojuje do systému získávání také stávající pracovníky, kteří svým doporučením mohou pomoci rozšiřovat zaměstnaneckou základnu. Hlavní výhodou projektu je, že zohledňuje současnou situaci na trhu práce a skutečnost, že podniky při obsazování volných pozic musí cílit především na tzv. pasivní kandidáty, tedy takové, kteří zaměstnaní jsou a aktivně novou práci nehledají. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40218
|
Date:
|
2016-12-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
45759
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account