dc.contributor.advisor |
Polepilová, Renata
|
|
dc.contributor.author |
Ondrouchová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:14:01Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:14:01Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40279
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá šikanou v mladším školním věku. Teoretická část seznamuje čtenáře s charakteristikou mladšího školního věku. V další kapitole popisuje šikanu definuje ji, její vývoj, diagnostiku a důsledky šikanování. Na konci teoretické části jsou uvedeny preventivní programy v České republice a hry k prevenci šikany. Praktická část je zaměřena na polní výzkum šikany v mladším školním věku. Porovnává výskyt šikany ve škole a mimo školu, srovnává míru agresivity mezi chlapci a dívkami, zajímalo nás také, komu by se děti v případě šikany svěřily. |
|
dc.format |
69 s. ( 12 192 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
mladší školní věk
|
cs |
dc.subject |
šikana
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
organizace zabývající se šikanou
|
cs |
dc.subject |
younger school age
|
en |
dc.subject |
bullying
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.subject |
anti-bullying organisations
|
en |
dc.title |
Šikana v mladším školním věku |
|
dc.title.alternative |
Bullying in Younger School Age |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Blaštíková, Lucie |
|
dc.date.accepted |
2017-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis handles the theme of bullying in younger school age. Theoretical part introduces the reader to the characteristics of the younger school age. In the next chapter describes bullying, defines it, it´s evolution, diagnostics, and consequences of bullying. At the end of the theoretical part, there are listed preventive programmes in Czech republic, and bullying-preventing games. Practical part is focused on field research of bullying in younger school age. Compares presence of bullying inside and outside the schools, compares ratio of aggressiveness between boys and girls, there was also a question to whom would the children open up in case of bullying. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45856
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-04-24 |
|
local.subject |
děti mladšího školního věku
|
cs |
local.subject |
prevence šikany
|
cs |
local.subject |
younger school age children
|
en |
local.subject |
bullying prevention
|
en |