Šikana v mladším školním věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Šikana v mladším školním věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Polepilová, Renata
dc.contributor.author Ondrouchová, Zuzana
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:14:01Z
dc.date.available 2017-07-03T09:14:01Z
dc.date.issued 2016-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40279
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá šikanou v mladším školním věku. Teoretická část seznamuje čtenáře s charakteristikou mladšího školního věku. V další kapitole popisuje šikanu definuje ji, její vývoj, diagnostiku a důsledky šikanování. Na konci teoretické části jsou uvedeny preventivní programy v České republice a hry k prevenci šikany. Praktická část je zaměřena na polní výzkum šikany v mladším školním věku. Porovnává výskyt šikany ve škole a mimo školu, srovnává míru agresivity mezi chlapci a dívkami, zajímalo nás také, komu by se děti v případě šikany svěřily.
dc.format 69 s. ( 12 192 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject mladší školní věk cs
dc.subject šikana cs
dc.subject prevence cs
dc.subject organizace zabývající se šikanou cs
dc.subject younger school age en
dc.subject bullying en
dc.subject prevention en
dc.subject anti-bullying organisations en
dc.title Šikana v mladším školním věku
dc.title.alternative Bullying in Younger School Age
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Blaštíková, Lucie
dc.date.accepted 2017-06-12
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis handles the theme of bullying in younger school age. Theoretical part introduces the reader to the characteristics of the younger school age. In the next chapter describes bullying, defines it, it´s evolution, diagnostics, and consequences of bullying. At the end of the theoretical part, there are listed preventive programmes in Czech republic, and bullying-preventing games. Practical part is focused on field research of bullying in younger school age. Compares presence of bullying inside and outside the schools, compares ratio of aggressiveness between boys and girls, there was also a question to whom would the children open up in case of bullying.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 45856
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-24
local.subject děti mladšího školního věku cs
local.subject prevence šikany cs
local.subject younger school age children en
local.subject bullying prevention en


Files in this item

Files Size Format View Description
ondrouchová_2017_dp.pdf 1.958Mb PDF View/Open None
ondrouchová_2017_op.docx 17.25Kb Unknown View/Open None
ondrouchová_2017_vp.docx 20.06Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account