Analýza spokojenosti zákazníků prodejny Zdravá výživa Pro sebe v Uničově
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Javorková, Lada
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:14:07Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:14:07Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40335
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na spokojenost zákazníků prodejny se zdravou výživou. Cílem je zhodnotit aktuální stav spokojenosti zákazníků a navrhnout opatření pro zlepšení. Práce byla rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část shrnula základní teoretické poznatky týkající se problematiky spokojenosti zákazníků, řízení vztahů se zákazníky a marketingového průzkumu. Praktická část byla zpracována na základě teoretické rešerše. Zvolený problém byl řešen pomocí dotazníkového šetření. Data byla zpracována do grafů a tabulek, aby mohla být dále analyzována. Na základě této analýzy bylo v práci navrženo řešení, které umožňuje zlepšit aktuální situaci. Přínosem této práce je zpětná vazba od zákazníků prodejny, na jejímž základě se majitel může dále rozhodnout, co je potřeba zlepšit pro zvýšení jejich spokojenosti. |
|
dc.format |
62 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
marketingový průzkum
|
cs |
dc.subject |
zdravá výživa
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
healthy shop
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti zákazníků prodejny Zdravá výživa Pro sebe v Uničově |
|
dc.title.alternative |
Customer Satisfaction Analysis of the Health Food Shop Pro sebe in Uničov |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Klimeš, Libor |
|
dc.date.accepted |
2017-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor's thesis is focused on the customer satisfaction with the health food shop. The aim is to evaluate current state of customer satisfaction and to suggest measures for improvement. The thesis was divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part summarized basic theoretical knowledge on customer satisfaction, customer relationship management and marketing research. The practical part was based on the theoretical research. The problem was solved using a questionnaire survey. The data were put into charts and tables to be further analysed. A solution has been proposed to improve the current situation based on this analysis. The feedback from the shop's customers was a benefit of this thesis. The owner can further decide what needs to be improved to increase the customer satisfaction. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
45941
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-05-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account