[NEOBHÁJENO] Analýza vlivu reklamních kampaní podporujících nákup tuzemských potravin na chování spotřebitele
Show full item record
No preview available
Title:
|
[NEOBHÁJENO] Analýza vlivu reklamních kampaní podporujících nákup tuzemských potravin na chování spotřebitele |
Author: |
Němčík, Jakub
|
Advisor: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstract:
|
Předmětem bakalářské práce je analýza vlivu reklamních kampaní podporujících nákup tuzemských potravin na chování spotřebitele. Teoretická část je zaměřena na spotřebitele, jeho nákupní chování a faktory které rozhodnutí ovlivňují. Dále byla definována reklama a reklamní kampaně a její kritéria pro zpracování a hodnocení, které byly využity při zpracování praktické části bakalářské práce. V praktické části byly představeny realizované reklamní kampaně na území České republiky obchodními řetězci. Dále byl proveden průzkum pomocí dotazníkového šetření a na základě výsledků byly zpracovány doporučení a zlepšení pro budoucí reklamní kampaně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40340
|
Date:
|
2016-12-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
F
45949
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account