[NEOBHÁJENO] Analýza vlivu reklamních kampaní podporujících nákup tuzemských potravin na chování spotřebitele

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Analýza vlivu reklamních kampaní podporujících nákup tuzemských potravin na chování spotřebitele

Show full item record

No preview available
Title: [NEOBHÁJENO] Analýza vlivu reklamních kampaní podporujících nákup tuzemských potravin na chování spotřebitele
Author: Němčík, Jakub
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Předmětem bakalářské práce je analýza vlivu reklamních kampaní podporujících nákup tuzemských potravin na chování spotřebitele. Teoretická část je zaměřena na spotřebitele, jeho nákupní chování a faktory které rozhodnutí ovlivňují. Dále byla definována reklama a reklamní kampaně a její kritéria pro zpracování a hodnocení, které byly využity při zpracování praktické části bakalářské práce. V praktické části byly představeny realizované reklamní kampaně na území České republiky obchodními řetězci. Dále byl proveden průzkum pomocí dotazníkového šetření a na základě výsledků byly zpracovány doporučení a zlepšení pro budoucí reklamní kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40340
Date: 2016-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: F 45949


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
němčík_2017_dp.pdf 2.447Mb PDF View/Open None
němčík_2017_op.docx 23.51Kb Unknown View/Open None
němčík_2017_vp.docx 22.73Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account