Analýza využití vybraných nástrojů marketingové komunikace pro zvýšení povědomí o firmě GetMore s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza využití vybraných nástrojů marketingové komunikace pro zvýšení povědomí o firmě GetMore s.r.o. |
Author: |
Rašťák, Jiří
|
Advisor: |
Bejtkovský, Jiří
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou využití vybraných nástrojů marketingové komunikace pro zvýšení povědomí o firmě GetMore s.r.o. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše zaměřené na oblasti marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace firmy GetMore s.r.o. V této části prá-ce bylo využito zejména kvantitativního výzkumu formou dotazníkového šetření. Součástí bakalářské práce jsou doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marke-tingové komunikace firmě GetMore s.r.o. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40351
|
Date:
|
2016-12-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
A
45961
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account