Analýza využití vybraných nástrojů marketingové komunikace pro zvýšení povědomí o firmě GetMore s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza využití vybraných nástrojů marketingové komunikace pro zvýšení povědomí o firmě GetMore s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza využití vybraných nástrojů marketingové komunikace pro zvýšení povědomí o firmě GetMore s.r.o.
Author: Rašťák, Jiří
Advisor: Bejtkovský, Jiří
Abstract: Bakalářská práce se zabývá analýzou využití vybraných nástrojů marketingové komunikace pro zvýšení povědomí o firmě GetMore s.r.o. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše zaměřené na oblasti marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace firmy GetMore s.r.o. V této části prá-ce bylo využito zejména kvantitativního výzkumu formou dotazníkového šetření. Součástí bakalářské práce jsou doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marke-tingové komunikace firmě GetMore s.r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40351
Date: 2016-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 45961


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
rašťák_2017_dp.pdf 3.919Mb PDF View/Open None
rašťák_2017_op.pdf 849.4Kb PDF View/Open None
rašťák_2017_vp.docx 27.23Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account