Projekt zefektivnění procesu zpracování online prodeje ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zefektivnění procesu zpracování online prodeje ve vybrané firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Macurová, Lucie
dc.contributor.author Kopřiva, Pavel
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:14:16Z
dc.date.available 2017-07-03T09:14:16Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40413
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá procesem online prodeje ve vybrané pobočce Dotcom společnosti Tesco Stores ČR a.s. Cílem bylo zefektivnění procesu zpracování online prodeje. Pomocí teoretických poznatků byl popsán celý proces zpracování objednávky. Podrobná analýza se věnuje samotné části doručování připravených objednávek. Na základě vyhodnocení získaných dat byl vytvořen návrh projektu vedoucí ke zlepšení funkčnosti procesu. Bylo navrženo zavedení ručních scannerů pro pracovníky rozvozu pro snížení chybování a zvyšování možností optimalizace celého procesu. V závěru byl návrh podroben finančnímu zhodnocení.
dc.format 98 s. (106 127 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Proces cs
dc.subject maloobchod cs
dc.subject online prodej cs
dc.subject scanner cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject Process en
dc.subject retail en
dc.subject online sale en
dc.subject scanner en
dc.subject satisfaction of customer en
dc.title Projekt zefektivnění procesu zpracování online prodeje ve vybrané firmě
dc.title.alternative The Project of Streamlining the Processing of Online Sale in Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štofilová, Jana
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the process of online sales in a selected Dotcom branch of the Tesco Stores ČR a.s. The aim was to streamline processing of online sales. By using theoretical knowledge was described the whole process of dealing with the orders. Detailed analysis focused on the delivery of compilled orders. Based on the evaluation of the data obtained was created a project leading to improve the functioning of the process. It was suggested the introduction of handheld scanners for delivery drivers to reduce errors and increase the possibility of optimizing the entire process. In the end was project undergone to a financial assessment.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 46045
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
kopřiva_2017_dp.pdf 8.007Mb PDF View/Open None
kopřiva_2017_op.docx 30.22Kb Unknown View/Open None
kopřiva_2017_vp.pdf 671.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account