Projekt zefektivnění procesu zpracování online prodeje ve vybrané firmě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Macurová, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Kopřiva, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:14:16Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:14:16Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40413
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá procesem online prodeje ve vybrané pobočce Dotcom společnosti Tesco Stores ČR a.s. Cílem bylo zefektivnění procesu zpracování online prodeje. Pomocí teoretických poznatků byl popsán celý proces zpracování objednávky. Podrobná analýza se věnuje samotné části doručování připravených objednávek. Na základě vyhodnocení získaných dat byl vytvořen návrh projektu vedoucí ke zlepšení funkčnosti procesu. Bylo navrženo zavedení ručních scannerů pro pracovníky rozvozu pro snížení chybování a zvyšování možností optimalizace celého procesu. V závěru byl návrh podroben finančnímu zhodnocení. |
|
dc.format |
98 s. (106 127 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Proces
|
cs |
dc.subject |
maloobchod
|
cs |
dc.subject |
online prodej
|
cs |
dc.subject |
scanner
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
Process
|
en |
dc.subject |
retail
|
en |
dc.subject |
online sale
|
en |
dc.subject |
scanner
|
en |
dc.subject |
satisfaction of customer
|
en |
dc.title |
Projekt zefektivnění procesu zpracování online prodeje ve vybrané firmě |
|
dc.title.alternative |
The Project of Streamlining the Processing of Online Sale in Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štofilová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2017-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the process of online sales in a selected Dotcom branch of the Tesco Stores ČR a.s. The aim was to streamline processing of online sales. By using theoretical knowledge was described the whole process of dealing with the orders. Detailed analysis focused on the delivery of compilled orders. Based on the evaluation of the data obtained was created a project leading to improve the functioning of the process. It was suggested the introduction of handheld scanners for delivery drivers to reduce errors and increase the possibility of optimizing the entire process. In the end was project undergone to a financial assessment. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
46045
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account