Anylýza spokojenosti zákazníků ve vybrané firmě
Show full item record
No preview available
Title:
|
Anylýza spokojenosti zákazníků ve vybrané firmě |
Author: |
Zábojníková, Lucie
|
Advisor: |
Dobeš, Kamil
|
Abstract:
|
Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat spokojenost zákazníků ve vybrané firmě. Zvolený problém byl řešen pomocí zpracování teoretických poznatků, které byly získány z odborné literatury, týkající se zákazníka, marketingového mixu, konkurence, SWOT analýzy, marketingového výzkumu. Dále byly zpracovány informace z odborné literatury zaměřené na typy kupních situací a stádia nákupního procesu. Teoretické závěry byly následně převedeny do praktické části, která byla zaměřena na spokojenost zákazníků v konkrétní společnosti. Data pro vyhodnocení spokojenosti zákazníků byla získána dotazníkovým šetřením. Dále byli charakterizováni hlavní konkurenti. V závěru práce byla firmě navrhnuta doporučení, která by měla vést ke zvýšení spokojenosti současných zákazníků a získání nových zákazníků. V práci byl vytvořen systém, pomocí kterého bylo majitelům umožněno zhodnotit spokojenost současných zákazníků. Výsledky této práce umožňují majitelům více se soustředit na oblasti, ve kterých zaostávají a získat tak nové zákazníky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/40514
|
Date:
|
2016-12-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav ekonomie |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
B
46186
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account