1. Teoretická část: Jídlo ve fotografii 2. Praktická část: a) katalog produktů: Booklet b) volné fotografie - výstavní soubor: Melodie
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Fišerová, Lucia
|
|
dc.contributor.author |
Schubertová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:14:40Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:14:40Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40648
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá motivem jídla ve fotografii z různých úhlů prostřednictvím kapitol umělecká a komerční fotografie, které jsou obohaceny o historický exkurz v dějinách umění. Obsahem práce jsou také podkapitoly zabývající se kritikou konzumní společnosti či přehled fotografů tvořící snímky zátiší. Část práce o komerční fotografii představuje nejrůznější trendy v klasické prezentaci restaurací nebo na sociálních sítích a také to, jak samotné fotografie vznikají. |
|
dc.format |
45 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
jídlo ve fotografii
|
cs |
dc.subject |
zátiší
|
cs |
dc.subject |
konzumní společnosti
|
cs |
dc.subject |
kuchařka
|
cs |
dc.subject |
foodporn
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
food photography
|
en |
dc.subject |
still-life
|
en |
dc.subject |
consumer society
|
en |
dc.subject |
cookbook
|
en |
dc.subject |
foodporn
|
en |
dc.subject |
social ne- tworks
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Jídlo ve fotografii 2. Praktická část: a) katalog produktů: Booklet b) volné fotografie - výstavní soubor: Melodie |
|
dc.title.alternative |
1. Theoretical part: Food in Photography 2. Practical part: a) Booklet b) Melody |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jindra, Jan |
|
dc.date.accepted |
2017-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is concerned with food in photography from many possible points of view in the chapters of art and commercial photography, complemented with historical digression in the history of art. This thesis also contains subchapters dealing with criticism of the consumer society, and the overview of photographers creating images of still-lifes. A portion of this thesis about commercial photography introduces various trends in restaurant presentation on social networks, the thesis further introduces how the individual photographs are created. |
|
dc.description.department |
Ateliér Reklamní fotografie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design - Reklamní fotografie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Advertising Photography |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
46462
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-05-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account