Abstract:
|
Cílem této diplomové práce je vytvoření univerzálního slevového systému pro e-shopy. Práce pracuje se stabilními technologiemi a novými trendy, na jejichž základě postupně buduje funkční a robustní aplikaci, která poskytuje univerzální rozhraní pro nastavování a následné automatizované uplatňování slev. Systém počítá s tím, že jeho provoz bude probíhat v cloudu. K systému lze připojit jakéhokoliv klienta, který je schopen prodávat a má přístup k Internetu. Řešení je postaveno primárně na Microsoft technologiích, které jsou velmi rozšířenou komoditou v korporátním světě. Systém umožňuje nastavit procentuální či hodnotové slevy na košík, které se uplatňují za stanovených podmínek, jejichž příkladem může být obrat košíku. Výhodou je, že vyhodnocení slevových akcí je prováděno on-line, zákazník má tedy ihned přehled o tom, kolik ho bude jeho nákup stát. Správce systému se může spolehnout na automatické mechanismy, které dle nastavených dat řídí platnost akcí či zahájí platnost nové akce. Jednou z dalších výhod je fakt, že aplikace běží na frontendovém frameworku Bootstrap, který si dobře poradí s mobilními zařízeními, tudíž je možné správu slevových akcí provádět jak na desktopu, tak na mobilních zařízeních (dotykové telefony, čtečky knih, tablety). V neposlední řadě lze zmínit jako výhodu jednoduchou implementaci ze strany klientské části, která je nezávislá na technologiích části serverové, společnou částí je pouze komunikace, která probíhá ve formátu JSON. Na základě vlastní implementace klientské části se lze domnívat, že komunikační rozhraní webového API je natolik univerzální, aby pokrylo širokou škálu e-shopových řešení. |