dc.contributor.advisor |
Souček, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Valenta, Karel
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T13:01:12Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T13:01:12Z |
|
dc.date.issued |
2007-04-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4097
|
|
dc.description.abstract |
V práci je stručně připomenut historický vývoj ministerstva vnitra. Rozebrán výchovný a vzdělávací proces policistů, jejich schopnosti a dovednosti uplatnit výchovné metody. Taxativně vyjmenovány úkoly Policie ČR. Rozebrána emoční, psychická zátěž, etické problémy profese a komunikace. Podrobně rozebrán program Community policing. Zvažuje význam a místa uplatnění absolventů sociální pedagogiky v policejní práci, pomoc pedagogiky a zejména pedagogiky volného času při naplňování preventivních programů, zahrnujících zejména ochranu mládeže před sociálně patologickými jevy. |
cs |
dc.format |
39 s. |
cs |
dc.format.extent |
406749 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Represe
|
cs |
dc.subject |
profesní etika
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
Repression
|
en |
dc.subject |
ethic in profession
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
Výchovné metody policisty ČR jako protiváha represivního postavení Policie ČR |
cs |
dc.title.alternative |
Educational methods of Czech police officers as a counterbalance of the repressive position of the Police of the Czech Republic |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šnitr, Jan |
|
dc.date.accepted |
2007-06-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this work there is briefly mentined historical development od Interior Ministry. Educational and pedagogical police process is also described, together with police skills and ability to apply educational methods. Tasks of police are listed enumeratively. Emotional and mental load, proffesional ethical problems and communication is detailed, as well as community policing. In this work there is considered meaning and placement of graduates of social pedagogic; help of pedagogical study with special stress on pedagogy of leisure time during preventional programms fulfilling, including protection of young people against pathological situations. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1006200
|
|
dc.date.assigned |
2006-04-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
policie
|
cs |
local.subject |
sociální pedagogové
|
cs |
local.subject |
police
|
en |
local.subject |
social educators
|
en |