Identita
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šagát, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Coufalová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:15:41Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:15:41Z |
|
dc.date.issued |
2016-10-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41179
|
|
dc.description.abstract |
Jak se stát značkou pomocí osobního brandingu, hledání identity značky a její esence. Vytvoření univerzálního loga ve spolupráci se studentem grafického designu Liborem Stuchlíkem bude zastupovat osobu, který se věnuje více věcem z různých uměleckých odvětví. To je cílem teoretické části bakalářské práce. Praktickou část provází videa z dětství, která jsou inspiračním zdrojem pro vytvoření úvodních oděvních a audiovizuálních výstupů. Přetransformování vzpomínek a fascinací do odkazu značky, hledání sebe sama a aplikace zjištěných informací uvedených v teoretické části bakalářské práce je obsahem praktické části bakalářské práce. |
|
dc.format |
69 s. (59 030 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
branding
|
cs |
dc.subject |
osobní branding
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
autenticita
|
cs |
dc.subject |
branding
|
en |
dc.subject |
personal branding
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
authenticity
|
en |
dc.title |
Identita |
|
dc.title.alternative |
My Brand |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Petříčková, Kristýna |
|
dc.date.accepted |
2017-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
How to be a brand, how personal branding works, brand and its essence. Aim of theoretical part is to create universal logo in cooperation with graphic designer Libor Stuchlík,which is good for person, who do things from different art fields. Practical part is inspired by videotapes and photos from my childhood. Transforming my memories and fascinations to a brand, finding myself and using new informations from theoretical part. |
|
dc.description.department |
Ateliér Design oděvu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design - Design oděvu |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Fashion Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
47260
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-05-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account