Návrh online strategie firmy Veneo pro vstup na zahraniční trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh online strategie firmy Veneo pro vstup na zahraniční trh

Show full item record

No preview available
Title: Návrh online strategie firmy Veneo pro vstup na zahraniční trh
Author: Bujoková, Pavlína
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Cílem práce je analyzovat pozici české společnosti Veneo a navrhnout vhodnou online strategii pro rozšíření e-shopu na zahraniční trh. V teoretické části je představen koncept Product/market fit, kdy středem problematiky je zákazník se svými potřebami. Součástí strategie je taktéž online marketingová komunikace, proto i její nástroje, s ohledem na globální působení, jsou v teoretické části popsány. Pomocí kvantitativního dotazníkového šetření, vnitřní analýzy společnosti Veneo a klastrové analýzy je definován product/market fit firmy na českém trhu. Tímto je zodpovězena první výzkumná otázka. Dále, pomocí komparativní analýzy vybraných dimenzí konkurentů, polostrukturovaných rozhovorů a výsledků vnitřní analýzy je proveden rozbor vnějšího stavu, tedy konkurenčního prostředí společnosti. Těmito metodami je zodpovězena druhá výzkumná otázka a to, jaký je vhodný product/market fit na zahraničních trzích. Výsledkem práce je návrh mezinárodní online marketingové strategie a plán realizace projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41304
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 47426


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
bujoková_2017_dp.pdf 3.904Mb PDF View/Open None
bujoková_2017_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
bujoková_2017_vp.doc 154.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account