Návrh online strategie firmy Veneo pro vstup na zahraniční trh
Show full item record
No preview available
Title:
|
Návrh online strategie firmy Veneo pro vstup na zahraniční trh |
Author: |
Bujoková, Pavlína
|
Advisor: |
Šula, Tomáš
|
Abstract:
|
Cílem práce je analyzovat pozici české společnosti Veneo a navrhnout vhodnou online strategii pro rozšíření e-shopu na zahraniční trh. V teoretické části je představen koncept Product/market fit, kdy středem problematiky je zákazník se svými potřebami. Součástí strategie je taktéž online marketingová komunikace, proto i její nástroje, s ohledem na globální působení, jsou v teoretické části popsány. Pomocí kvantitativního dotazníkového šetření, vnitřní analýzy společnosti Veneo a klastrové analýzy je definován product/market fit firmy na českém trhu. Tímto je zodpovězena první výzkumná otázka. Dále, pomocí komparativní analýzy vybraných dimenzí konkurentů, polostrukturovaných rozhovorů a výsledků vnitřní analýzy je proveden rozbor vnějšího stavu, tedy konkurenčního prostředí společnosti. Těmito metodami je zodpovězena druhá výzkumná otázka a to, jaký je vhodný product/market fit na zahraničních trzích. Výsledkem práce je návrh mezinárodní online marketingové strategie a plán realizace projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41304
|
Date:
|
2017-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
47426
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account