Komunikační kampaň Fashion Revolution

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační kampaň Fashion Revolution

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Kadlčková, Barbora
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:01Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:01Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41317
dc.description.abstract Tato diplomová práce je zaměřena na zvýšení povědomí o špatných dopadech rychlé módy (tzv. fast fashion). Teoretická část vysvětluje pojmy jako sociální marketing, sociální reklama a komunikační kampaň. V praktické části jsou interpretovány výsledky z kvalitativního výzkumu. Na základě těchto výsledků je v projektové části navrhnuta konkrétní komunikační kampaň. Cílem této diplomové práce je navrhnutí komunikační kampaně, která zvýší povědomí o negativních dopadech fast fashion u cílové skupiny. Sekundárním cílem je rozšíření povědomí o organizaci Fashion Revolution Česká republika a jejich aktivitách.
dc.format 124
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject komunikační kampaň cs
dc.subject fast fashion cs
dc.subject social marketing en
dc.subject social advertising en
dc.subject communication campaign en
dc.subject fast fashion en
dc.title Komunikační kampaň Fashion Revolution
dc.title.alternative A Communication Campaign of Fashion Revolution
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated The presented thesis focuses on increasing awareness of negative impacts of fast fashion. The theoretical part explains the terms such as social marketing, social advertising and communication campaigns. Analytical part interprets results from qualitative research. Based on these results, the communication campaign is proposed in the project. The aim of this thesis is to propose the communication campaign that will raise awareness of the negative impacts of fast fashion in the target group. The secondary objective is to expand awareness of the organization Fashion Revolution Czech Republic and its activi-ties.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47443
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
kadlčková_2017_dp.pdf 2.978Mb PDF View/Open None
kadlčková_2017_op.doc 212.5Kb Unknown View/Open None
kadlčková_2017_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account