Vztahový marketing festivalu Chillibraní
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Langerová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:01Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:01Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41321
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá vztahovým marketingem festivalu Chillibraní. Jejím cílem je zjistit, jak návštěvníci festival vnímají, jaká je jejich motivace k návštěvě a jaké mají obecně zvyklosti a na základě těchto informací vytvořit návrh marketingové strategie určené ke zlepšení vztahového marketingu festivalu. Teoretická část práce definuje pojmy vztahový marketing, řízení vztahů se zákazníky a dále se zaměřuje na turistický ruch v gastronomii a přímo na festivaly zaměřené na jídlo. Praktická část se věnuje festivalu Chillibraní, jeho představení a popisu používaných marketingových nástrojů. Součástí je kvantitativní vý-zkum určený pro návštěvníky festivalu. Projektová část nabízí návrh marketingové strategie vedoucí ke zlepšení vztahového marketingu festivalu a vychází z výsledků uskutečněného výzkumu. Získaná data z této práce mohou být využita při návrhu marketingové strategie pro letošní ročník festivalu Chillibraní. |
|
dc.format |
87 s. (112 675 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vztahový marketing
|
cs |
dc.subject |
vztahy se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
food festivaly
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch v gastronomii
|
cs |
dc.subject |
Chillibraní
|
cs |
dc.subject |
relationship marketing
|
en |
dc.subject |
customer relationship
|
en |
dc.subject |
food festivals
|
en |
dc.subject |
food tourism
|
en |
dc.subject |
Chillibraní
|
en |
dc.title |
Vztahový marketing festivalu Chillibraní |
|
dc.title.alternative |
Relationship Marketing of Chillibraní Festival |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vysekalová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2017-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
Master thesis deals with relationship marketing of festival Chillibraní. Its aim is to deter-mine how the visitors perceive the festival, what their motivation to visit it is and what their ways are in general and use this information to create a marketing strategy designed to improve relationship marketing of the festival. The theoretical part of this work defines constructs such relationship marketing, relationship management and further it is focused on food tourism and directly to festivals aimed at food. The practical part addresses to fes-tival Chillibraní, its introduction and description of used marketing tools. One part of the thesis is also quantitative research designed for visitors. The project part shows a design of marketing strategy, that leads to improvement of relationship marketing of the festival and that starts from the results of the carried research work. The acquired data from this work might be used in proposal of marketing strategy for this year's volume of festival Chillibraní. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47449
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2017-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account