Vztahový marketing festivalu Chillibraní

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vztahový marketing festivalu Chillibraní

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Langerová, Jana
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:01Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:01Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41321
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá vztahovým marketingem festivalu Chillibraní. Jejím cílem je zjistit, jak návštěvníci festival vnímají, jaká je jejich motivace k návštěvě a jaké mají obecně zvyklosti a na základě těchto informací vytvořit návrh marketingové strategie určené ke zlepšení vztahového marketingu festivalu. Teoretická část práce definuje pojmy vztahový marketing, řízení vztahů se zákazníky a dále se zaměřuje na turistický ruch v gastronomii a přímo na festivaly zaměřené na jídlo. Praktická část se věnuje festivalu Chillibraní, jeho představení a popisu používaných marketingových nástrojů. Součástí je kvantitativní vý-zkum určený pro návštěvníky festivalu. Projektová část nabízí návrh marketingové strategie vedoucí ke zlepšení vztahového marketingu festivalu a vychází z výsledků uskutečněného výzkumu. Získaná data z této práce mohou být využita při návrhu marketingové strategie pro letošní ročník festivalu Chillibraní.
dc.format 87 s. (112 675 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vztahový marketing cs
dc.subject vztahy se zákazníky cs
dc.subject food festivaly cs
dc.subject cestovní ruch v gastronomii cs
dc.subject Chillibraní cs
dc.subject relationship marketing en
dc.subject customer relationship en
dc.subject food festivals en
dc.subject food tourism en
dc.subject Chillibraní en
dc.title Vztahový marketing festivalu Chillibraní
dc.title.alternative Relationship Marketing of Chillibraní Festival
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2017-05-22
dc.description.abstract-translated Master thesis deals with relationship marketing of festival Chillibraní. Its aim is to deter-mine how the visitors perceive the festival, what their motivation to visit it is and what their ways are in general and use this information to create a marketing strategy designed to improve relationship marketing of the festival. The theoretical part of this work defines constructs such relationship marketing, relationship management and further it is focused on food tourism and directly to festivals aimed at food. The practical part addresses to fes-tival Chillibraní, its introduction and description of used marketing tools. One part of the thesis is also quantitative research designed for visitors. The project part shows a design of marketing strategy, that leads to improvement of relationship marketing of the festival and that starts from the results of the carried research work. The acquired data from this work might be used in proposal of marketing strategy for this year's volume of festival Chillibraní.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47449
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
langerová_2017_dp.pdf 4.537Mb PDF View/Open None
langerová_2017_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
langerová_2017_vp.doc 197Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account