Erotické a sexuální motivy v marketingové komunikaci
Show full item record
No preview available
Title:
|
Erotické a sexuální motivy v marketingové komunikaci |
Author: |
Nosálová, Dagmar
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Diplomová práce pojednává o sexismu v reklamách na trhu v České republice. Teoretická část popisuje reklamu a její role v rámci marketingu, problematiku genderu a genderových stereotypů. Práce se věnuje se erotice, sexu a sexismu v reklamě. V praktické části je představená anticena Sexistické prasátečko, kritéria sexistické reklamy a analýza kvantitativního dotazníkového šetření, zaměřená na vybrané reklamy, které byly nominované v Sexistickém prasátečku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41326
|
Date:
|
2017-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
47457
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account