Vývoj TV product placementu v ČR
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Rabenseifner, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:06Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:06Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41360
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá vývojem televizního product placementu v České republice. Popisuje jeho vývoj od přijetí zákonných norem až do současnosti. Dává k dispozici informace k danému tématu získané hlavně od předních odborníků v této oblasti televizní reklamy, doplněné o data z odborné literatury. Jejím cílem je analýza vývoje televizního product placementu ve významných českých televizních stanicích od jeho prvopočátků až po současnost, déle možnosti jeho dalšího vývoje na základě získaných informací. Při zpracování projektové části, budu vycházet z aktuální situace českých televizních stanic a v návaznosti na získané informace z teoretické, potažmo praktické části vypracuji návrh kampaně televizního product placementu. |
|
dc.format |
89 s. (119 424 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
product placement
|
cs |
dc.subject |
TV product placement
|
cs |
dc.subject |
televize
|
cs |
dc.subject |
český televizní trh
|
cs |
dc.subject |
product placenment v televizním vysílání
|
cs |
dc.subject |
Product Placement
|
en |
dc.subject |
TV Product Placement
|
en |
dc.subject |
TV
|
en |
dc.subject |
Czech TV Market
|
en |
dc.subject |
Product Placement in Television Broadcasting
|
en |
dc.title |
Vývoj TV product placementu v ČR |
|
dc.title.alternative |
TV Product Placement Development in Czech Republic |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2017-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master´s thesis deals with the TV Product Placement development in the Czech Republic. It describes the state of play from approval of relevant legislation up to the present. The thesis presents information on this topic obtained mainly from prominent experts in the television advertising area. The information has been completed by scientific literature data. The aim of this thesis is to analyse the TV Product Placement development in the Czech major TV stations from its early stages to the present day, as well as the options of its further development on the basis of the obtained information. Processing of the project part is based on the current situation in the Czech TV stations, and the author drafts a TV Product Placement Campaign following the data collected in the theoretical part, as well as the practical part. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47508
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account