Vnímání značky Siemens na českém trhu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vnímání značky Siemens na českém trhu |
Author: |
Vrána, Štěpán
|
Advisor: |
Weberová, Dagmar
|
Abstract:
|
Práce je zaměřena na vnímání značky Siemens na českém trhu u cílové skupiny široká veřejnost. Teoretická část práce definuje problematiku značky, image, firemní identity a celkového vnímání u příjemců. Praktická část je zaměřená na specifikaci výzkumných otázek a následnou analýzu dotazníkového šetření u vybrané cílové skupiny, kterou se zkoumá potvrzení či vyvrácení výzkumných otázek. Na základě závěrů analytické části práce je v projektové části diplomové práce předložen návrh na komunikační kampaň, která podpoří definované závěry z výzkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41371
|
Date:
|
2017-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
47521
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account