Budování značky Digitální Garáž v digitálním prostředí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Kadlecová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:08Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:08Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41384
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se bude zabývat budováním značky v digitálním prostředí se zaměře-ním na projekt Digitální Garáž, který spadá pod společnost Google. Projekt Digitální Garáž působí v České republice od roku 2016 a jeho úkolem je vzdělávat zdejší obyvatele v oblas-ti online marketingu. Každý může jednou založit firmu a měl by tedy vědět jakými pro-středky a jak se může prezentovat potenciálním zákazníkům tak, aby je zaujal. V teoretické části je popisována značka a její význam, vztah mezi značkou a marketingovou komunikací, teorie brandbuildingu, budování značky v online prostředí a metodika výzku-mu. V praktické části je rozbor značek Google a Digitální Garáž, mapování konkurence a vý-zkum. Pro lepší interpretaci výsledků jsou zde uvedeny tabulky a grafy. Pro zodpovězení výzkumných otázek bude proveden kvalitativní výzkum pomocí hloubkových rozhovorů a kvantitativní výzkum pomocí elektronického písemného dotazníku. |
|
dc.format |
89 (119 640 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Budování značky
|
cs |
dc.subject |
brandbuilding
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
online
|
cs |
dc.subject |
Google
|
cs |
dc.subject |
Digitální Garáž
|
cs |
dc.subject |
Brandbuilding
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
digital markting
|
en |
dc.subject |
online
|
en |
dc.subject |
Google
|
en |
dc.subject |
Digital Garage
|
en |
dc.title |
Budování značky Digitální Garáž v digitálním prostředí |
|
dc.title.alternative |
Brandbuilding of Digital Garage in the Digital Space |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rožek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2017-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with brand building in digital ambience. Its main focus is on project Di-gital Garage which is provided by Google. Project Digital Garage was in the Czech Repub-lic launched in 2016 when the general idea is that it educates people in online marketing. For everyone who is willing to establish a company, it is necessary to know with what tools and how should the company be presented to its potential customers so that it attracts them. The theoretical part describes what the brand means and what the connection between the brand and marketing communication is. Furthermore, it gives an overview of a theoretical background and brand building in online ambience. The last part concentrates on research methodology design. The practical part examines Digital Garage, Google, competitive environment, and the re-search itself. For better understanding and easier orientation, tables and graphs with results are as well provided in this part. To answer research questions, an electronic quantitative questionnaire and qualitative in-depth interviews are carried out. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47538
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2017-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account