Budování značky Digitální Garáž v digitálním prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování značky Digitální Garáž v digitálním prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Kadlecová, Michaela
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:08Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:08Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41384
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se bude zabývat budováním značky v digitálním prostředí se zaměře-ním na projekt Digitální Garáž, který spadá pod společnost Google. Projekt Digitální Garáž působí v České republice od roku 2016 a jeho úkolem je vzdělávat zdejší obyvatele v oblas-ti online marketingu. Každý může jednou založit firmu a měl by tedy vědět jakými pro-středky a jak se může prezentovat potenciálním zákazníkům tak, aby je zaujal. V teoretické části je popisována značka a její význam, vztah mezi značkou a marketingovou komunikací, teorie brandbuildingu, budování značky v online prostředí a metodika výzku-mu. V praktické části je rozbor značek Google a Digitální Garáž, mapování konkurence a vý-zkum. Pro lepší interpretaci výsledků jsou zde uvedeny tabulky a grafy. Pro zodpovězení výzkumných otázek bude proveden kvalitativní výzkum pomocí hloubkových rozhovorů a kvantitativní výzkum pomocí elektronického písemného dotazníku.
dc.format 89 (119 640 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Budování značky cs
dc.subject brandbuilding cs
dc.subject značka cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject online cs
dc.subject Google cs
dc.subject Digitální Garáž cs
dc.subject Brandbuilding en
dc.subject brand en
dc.subject digital markting en
dc.subject online en
dc.subject Google en
dc.subject Digital Garage en
dc.title Budování značky Digitální Garáž v digitálním prostředí
dc.title.alternative Brandbuilding of Digital Garage in the Digital Space
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2017-05-22
dc.description.abstract-translated This thesis deals with brand building in digital ambience. Its main focus is on project Di-gital Garage which is provided by Google. Project Digital Garage was in the Czech Repub-lic launched in 2016 when the general idea is that it educates people in online marketing. For everyone who is willing to establish a company, it is necessary to know with what tools and how should the company be presented to its potential customers so that it attracts them. The theoretical part describes what the brand means and what the connection between the brand and marketing communication is. Furthermore, it gives an overview of a theoretical background and brand building in online ambience. The last part concentrates on research methodology design. The practical part examines Digital Garage, Google, competitive environment, and the re-search itself. For better understanding and easier orientation, tables and graphs with results are as well provided in this part. To answer research questions, an electronic quantitative questionnaire and qualitative in-depth interviews are carried out.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47538
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2017-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
kadlecová_2017_dp.pdf 2.170Mb PDF View/Open None
kadlecová_2017_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
kadlecová_2017_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account