Netradiční využití sociálních sítí v komunikaci společnosti zabývající se rozvojem lidských zdrojů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Kazík, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:09Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:09Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41387
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této bakalářské práce je "Netradiční využití sociálních sítí v komunikaci společnosti zabývající se rozvojem lidských zdrojů." Teoretická část obsahuje souhrn základních pojmů z oblasti marketingu, služeb, komunikace na sociálních sítích a lidských zdrojů a jejich vzájemného propojení. Praktická část analyzuje komunikaci firem zabývajících se rozvojem lidských zdrojů na sociálních sítích a moderní trendy na těchto sítích. V rámci praktické části byl vytvořen dotazník, analyzující postoje a aktivity cílové skupiny společnosti zabývající se rozvojem lidských zdrojů na sociálních sítích. Z výsledků analýz je následně vytvořen návrh na inovativní a netradiční využití sociálních sítí společností zabývající se rozvojem lidských zdrojů. |
|
dc.format |
62 s. (93 337 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Propagace
|
cs |
dc.subject |
Marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
Vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
Lidské zdroje
|
cs |
dc.subject |
Rozvoj lidských zdrojů
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
YouTube
|
cs |
dc.subject |
Social networks
|
en |
dc.subject |
Promotion
|
en |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
Education
|
en |
dc.subject |
Human Recourses
|
en |
dc.subject |
Human recourses Development
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
YouTube
|
en |
dc.title |
Netradiční využití sociálních sítí v komunikaci společnosti zabývající se rozvojem lidských zdrojů |
|
dc.title.alternative |
Untraditional Use of Social Networks for Communications Human Resources Development Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jermakov, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2017-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this thesis is "Untraditional Use of Social Networks for Communications of Human Resources Development Company". The theoretical part consists of a summary of the core terminology from Marketing, Services, Social networks communication and Hu-man relations and connection of these subjects. The practical part analyse social network communication of HR development companies, and modern trends in social networks communication. The practical part includes a questionnaire which analyse attitudes and activities of target group of HR Development Company. Result of those analyses is used for creating a plan for innovative and untraditional use of social networks for communications human resources Development Company. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47541
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2017-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account