Vliv vlogerů na budování značky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Kmínková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:09Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:09Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41389
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce zkoumá vliv vlogerů na budování značky. Zaměřuje se především na aktivity beauty vlogerů. Cílem práce je analyzovat míru ovlivnění cílové skupiny beauty vlogerů. Měla by pomoci kosmetickým značkám s rozhodnutím, zda a jakým způsobem mají zapojit beauty vlogery do jejich komunikace. Teoretická část práce popisuje způso-by budování značky a také vysvětluje, jak do marketingové komunikace značky zapojit vlogery. Práce hojně používá termín "cílová skupina" a také ten je v teoretické části vy-světlen a definován. Praktická část využívá dvě metody výzkumu pro přesnější výsledky. Nástrojem první metody jsou polostrukturované rozhovory, na které odpovídali zástupci cílových skupin beauty vlogerů. Pomocí výsledků prvního výzkumu bylo provedeno do-tazníkové šetření určené pro cílovou skupinu beauty vlogerů. Respondenti odpovídali na otázky ohledně toho, jak vnímají spolupráce beauty vlogerů a kosmetických značek. |
|
dc.format |
60 s. (107 725 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
budování značky
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
sociální média
|
cs |
dc.subject |
beauty vloger
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
video
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
kosmetika
|
cs |
dc.subject |
recenze
|
cs |
dc.subject |
brand building
|
en |
dc.subject |
the internet
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
beauty vlogger
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
video
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
cosmetics
|
en |
dc.subject |
review
|
en |
dc.title |
Vliv vlogerů na budování značky |
|
dc.title.alternative |
Influence of Vloggers on Brandbuilding |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2017-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor Thesis examines the impact of vloggers on brand building. It focuses primarily on the activities of beauty vloggers. The aim of the thesis is to analyze the degree of influence on a target group of beauty vloggers. The thesis should help cosmetic brands to decide whether and how to engage beauty vloggers in their marketing communication. The thesis abounds with the term "target group" that is also explained and defined in the theoretical part. The practical part uses two research methods for more accurate results. The first method tools are semi-structured interviews that were answered by representatives of beauty vloggers. Using the results of the first research, a questionnaire survey was conducted for the target group of beauty vloggers. Respondents answered questions about their opinions on cooperation between beauty vloggers and cosmetic brands. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47543
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account