Sociální reklama zaměřená na práva osob se zdravotním postižením
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Kusendová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:10Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:10Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41396
|
|
dc.description.abstract |
Téma práce se zabývá problematikou zaměstnávání osob se zdravotním postižením, která je zasazena do kontextu sociální reklamy. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem se komunikuje problematika zaměstnávání osob s handicapem pomocí nástrojů sociální reklamy. Dále je snahou zjistit, jaké komunikační nástroje a typy médií se v analyzovaných kampaních objevují nejčastěji a jestli jsou cíle kampaní splněny. V práci je využito subjektivně srovnávací obsahové analýzy. Z praktické části vyplynulo, že k efektivitě kampaně vede využití co nejvíce komunikačních prostředků a typů médií a že cíle kampaní byly splněny u tří z pěti analyzovaných kampaní. |
|
dc.format |
68 s. (97 418 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
zdravotní postižení
|
cs |
dc.subject |
zaměstnávání osob se zdravotním postižením
|
cs |
dc.subject |
kampaně
|
cs |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
health disability
|
en |
dc.subject |
employment of people with disabilities
|
en |
dc.title |
Sociální reklama zaměřená na práva osob se zdravotním postižením |
|
dc.title.alternative |
Social Advertising Focused on Rights of Persons with Disabilities |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2017-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
Topic of thesis deals with issue how to employ people with health disability. This is in context with social advertising. Purpose of thesis is to find out which way issue has to be communicated by instruments of social advertising. Main effort is to find out which communications instruments and types of social media are most frequent and if purposes are fulfill. From field part eventuated that usage of many communications instruments and types of media leads to eficiency of campaigns. Purposes were fulfilled in three of five campaigns analysed. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47550
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account