Sociální reklama zaměřená na práva osob se zdravotním postižením

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální reklama zaměřená na práva osob se zdravotním postižením

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Kusendová, Michaela
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:10Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:10Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41396
dc.description.abstract Téma práce se zabývá problematikou zaměstnávání osob se zdravotním postižením, která je zasazena do kontextu sociální reklamy. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem se komunikuje problematika zaměstnávání osob s handicapem pomocí nástrojů sociální reklamy. Dále je snahou zjistit, jaké komunikační nástroje a typy médií se v analyzovaných kampaních objevují nejčastěji a jestli jsou cíle kampaní splněny. V práci je využito subjektivně srovnávací obsahové analýzy. Z praktické části vyplynulo, že k efektivitě kampaně vede využití co nejvíce komunikačních prostředků a typů médií a že cíle kampaní byly splněny u tří z pěti analyzovaných kampaní.
dc.format 68 s. (97 418 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject zdravotní postižení cs
dc.subject zaměstnávání osob se zdravotním postižením cs
dc.subject kampaně cs
dc.subject social advertising en
dc.subject social marketing en
dc.subject health disability en
dc.subject employment of people with disabilities en
dc.title Sociální reklama zaměřená na práva osob se zdravotním postižením
dc.title.alternative Social Advertising Focused on Rights of Persons with Disabilities
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated Topic of thesis deals with issue how to employ people with health disability. This is in context with social advertising. Purpose of thesis is to find out which way issue has to be communicated by instruments of social advertising. Main effort is to find out which communications instruments and types of social media are most frequent and if purposes are fulfill. From field part eventuated that usage of many communications instruments and types of media leads to eficiency of campaigns. Purposes were fulfilled in three of five campaigns analysed.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47550
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
kusendová_2017_dp.pdf 2.744Mb PDF View/Open None
kusendová_2017_op.doc 150.5Kb Unknown View/Open None
kusendová_2017_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account