Propagace cestovatelského dokumentárního filmu Zero Hero Trip
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Lányová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:10Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:10Z |
|
dc.date.issued |
2017-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41397
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. Cílem práce je navrhnout nízkonákladovou komunikační strategii za účelem propagace cestovatelskému dokumen-tárnímu filmu Zero Hero Trip. V teoretické části jsou definována teoretická východiska dokumentárního filmu, road movie, filmového marketingu a marketingové komunikace. Dále se věnuje objasnění pojmů distribuce a propagace filmu, reklamy, online komunikace, public relations a sponzoringu. Praktická část je zaměřena na projekt Zero Hero Trip a tvorbu jeho komunikačního plánu. V praktické části byla využita SWOT analýza projektu a analýza konkurence, jejichž výsledky slouží pro vystavění návrhu komunikační strategie. V závěru jsou formulována doporučení pro použití v budoucnosti. |
|
dc.format |
66 s. (94 333 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Filmový dokument
|
cs |
dc.subject |
road movie
|
cs |
dc.subject |
filmový marketing
|
cs |
dc.subject |
distribuce filmu
|
cs |
dc.subject |
propagace filmu
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
swot analýza
|
cs |
dc.subject |
mediální analýza
|
cs |
dc.subject |
Documentary film
|
en |
dc.subject |
road movie
|
en |
dc.subject |
film marketing
|
en |
dc.subject |
film distribution
|
en |
dc.subject |
film promotion
|
en |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
media analysis
|
en |
dc.title |
Propagace cestovatelského dokumentárního filmu Zero Hero Trip |
|
dc.title.alternative |
Promotion of Traveler Documentary Movie Zero Hero Trip |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2017-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor's Thesis consists of theoretical and practial parts. The aim of this Thesis is to suggest low cost comunication strategy for a purpose promotion of travel documentary film Zero Hero Trip. In the theoretical part, the theoretical description of documentary, road movie, film marketing and marketing communication is defined. Terms like film distribution and promotion, advertisment, online communication, public relations and sponzoring are described. The practical part is then focused on the project Zero Hero Trip and communication plan creation. In practical part, the results of SWOT analysis of project and competition analysis were used for suggestion of communication strategy. In conclusion of the Thesis the recommendations for future are formulated. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
47551
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2017-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account