Vývoj designových produktů do deště
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vývoj designových produktů do deště |
Author: |
Oulehlová, Aneta
|
Advisor: |
Šula, Tomáš
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zaobírá pohledem na produktový design, jako na nástroj marketingové komunikace. Produktový design je mezi zákazníky a uživateli nejrozšířenější oblastí designu, protože se týká právě produktů, jež lidé používají ve svém takřka každodenním životě. Užší pozornosti se dostává designu produktů do deště, a to v důsledku spolupráce autorky bakalářské práce a designérky Terezy Konečné, která se zaobírá výrobou těchto produktů. Výsledky marketingového výzkumu, který je v praktické části zaměřený jak na vnímání produktového designu běžnými uživateli, tak na skutečné využití produktů do deště, by měly designérce pomoci navrhnout a vyrobit inovativní a uživatelsky přívětivý produkt. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41401
|
Date:
|
2017-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account