Vstup hudebního portálu na marketingový trh
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vstup hudebního portálu na marketingový trh |
Author: |
Žur, Anastasija
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na strategické plánovaní a vstup nového produktu, hudebního portálu, na marketingový trh. Teoretická část práce se zabývá rešerší literatury zaměřenou na online publicistiku, hudební průmysl, marketing služeb a strategie vstupu nových produktů na trh. Cílem praktické části je zpracovat kvantitativní výzkum a analýzu konkurence, získaná data dále použít pro vytvoření marketingové strategie hudebního portálu pro první rok fungování. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41420
|
Date:
|
2017-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
47576
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account