Využití srovnávačů cen při on-line prodeji produktů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití srovnávačů cen při on-line prodeji produktů

Show full item record

No preview available
Title: Využití srovnávačů cen při on-line prodeji produktů
Author: Cilka, Štěpán
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá efektivitou komunikace webových srovnávačů cen a jejich vnímáním jako alternativy pro vyhledávání zboží. Po teoretickém uvedení do problematiky on-line nakupování a marketingu následuje vlastní výzkum založený na dotazníkovém šetření 343 respondentů doplněný o další dostupná data. Analýza odpovědí směřuje k zodpovězení 3 výzkumných otázek zda uživatelé upřednostňují srovnávače cen před klasickými vyhledávači, jestli propagace zboží na srov-návačích cen ovlivňuje jejich nákupní rozhodnutí a jaké jsou preferované doplňkové služby a parametry vedoucí k nákupu zboží v internetovém obchodě? Pro jednoznačné určení, jaký typ webových portálů zákazníci upřednostňují, nebylo dodá-no dostatečné množství informací, nicméně co se týče doplňkových služeb, výzkum potvr-dil jejich vliv na rozhodování o nákupu. Analýza dále přinesla zjištění o sezónních změnách v chování zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41425
Date: 2017-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 47581


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
cilka_2017_dp.pdf 2.173Mb PDF View/Open None
cilka_2017_op.doc 150.5Kb Unknown View/Open None
cilka_2017_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account