Využití srovnávačů cen při on-line prodeji produktů
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití srovnávačů cen při on-line prodeji produktů |
Author: |
Cilka, Štěpán
|
Advisor: |
Šula, Tomáš
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá efektivitou komunikace webových srovnávačů cen a jejich vnímáním jako alternativy pro vyhledávání zboží. Po teoretickém uvedení do problematiky on-line nakupování a marketingu následuje vlastní výzkum založený na dotazníkovém šetření 343 respondentů doplněný o další dostupná data. Analýza odpovědí směřuje k zodpovězení 3 výzkumných otázek zda uživatelé upřednostňují srovnávače cen před klasickými vyhledávači, jestli propagace zboží na srov-návačích cen ovlivňuje jejich nákupní rozhodnutí a jaké jsou preferované doplňkové služby a parametry vedoucí k nákupu zboží v internetovém obchodě? Pro jednoznačné určení, jaký typ webových portálů zákazníci upřednostňují, nebylo dodá-no dostatečné množství informací, nicméně co se týče doplňkových služeb, výzkum potvr-dil jejich vliv na rozhodování o nákupu. Analýza dále přinesla zjištění o sezónních změnách v chování zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41425
|
Date:
|
2017-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
47581
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account