Image značky Poděbradka
Show full item record
No preview available
Title:
|
Image značky Poděbradka |
Author: |
Machátová, Iva
|
Advisor: |
Kocourek, Josef
|
Abstract:
|
Tématem bakalářské práce je analýza image značky minerální vody Poděbradka. Zabývá se jejím podrobným rozborem v souvislosti s vnímáním této značky tuzemskými spotřebiteli. Teoretická část práce je zaměřena na rešerše odborných zdrojů vázaných na pojem značka, image, firemní identita a marketingový výzkum. V praktické části je pak představena samotná značka Poděbradka, její historie, konkurence, z části i firemní identita. Následně, pomocí marketingového výzkumu, konkrétně kvantitativní výzkumné sondy, analyzuje vnímání této značky konzumenty minerálních vod. Závěr práce je věnován celkovému vyhodnocení získaných dat výzkumu a doporučení pro další vývoj této české značky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41442
|
Date:
|
2017-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
47604
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account