Produktový design jako nástroj in-store komunikace
Show full item record
No preview available
Title:
|
Produktový design jako nástroj in-store komunikace |
Author: |
Němec, Jiří
|
Advisor: |
Šula, Tomáš
|
Abstract:
|
Instore komunikace je v současnosti běžnou součástí podpory prodeje. Důležitou roli v in- store komunikaci hrají POP a POS materiály, jinými slovy prostředky na podporu prodeje, nebo prodejní stojany. Důležitý je samozřejmě design těchto produktů. Bakalářská práce, která se touto problematikou zabývá, je rozdělena do dvou částí teoretické a analytické. V teoretické části je vysvětlováno, proč komunikace v místě prodeje je důležitá, jaké nástroje se pro podporu prodeje v praxi na trhu využívají, a jakou hraje roli design instore prostředků. V analytické části je popsáno, jaké prostředky instore komunikace se v současné době pou- žívají v maloobchodním prodeji v České republice. Situace v ČR je srovnávána se situací v zahraničí. Tato část bakalářské práce také analyzuje typy používaných POP a POS mate- riálů z hlediska četnosti, designu a používaných materiálů. Analytická část také zkoumá růz- nými výzkumnými metodami vnímání prostředků podpory prodeje v maloobchodech. Na základě zjištěných výsledků na konci bakalářské práce autor uvádí několik doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41446
|
Date:
|
2017-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
47609
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account