dc.contributor.advisor |
Kubíčková, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Hrošová, Olga
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:18Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:18Z |
|
dc.date.issued |
2017-03-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41471
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je internetová komunikace tedy vytvoření webových a Facebook stránek pro středisko servisu a montáže sušárny BS-6. Tato práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje základní pojmy práce, jako je například, rozšířený marketingový mix a jeho jednotlivé části, internet a jeho význam pro marketingovou komunikaci, SWOT analýza a analýza konkurence. V části praktické je přestaven podnik a středisko, jeho nabízené služby, seznámení s provozem popis sušárny BS-6 a vysvětlení pojmu biomasa s dalšími náležitostmi, rozšířený marketingový mix střediska, SWOT analýza, současná analýza konkurence, vytvoření webových a Facebook stránek. V závěru této práce je návrh a doporučení na zlepšení internetové komunikace. |
|
dc.format |
69 s. (96 049), 5 s. - příloh |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Internetová komunikace
|
cs |
dc.subject |
sušárna BS-6
|
cs |
dc.subject |
biomasa
|
cs |
dc.subject |
rozšířený marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
Internet communication
|
en |
dc.subject |
dryer BS-6
|
en |
dc.subject |
biomass
|
en |
dc.subject |
extended marketing mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
competition analysis
|
en |
dc.title |
Internetová komunikace pro středisko servisu a montáže sušárny BS-6 |
|
dc.title.alternative |
Internet Communication for Servicing and Installation of BS-6 Dryer |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2017-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis is an Internet communication - thus creating web and Facebook site for service and installation of dryer BS-6. This work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes the basic concepts of work, such as, extended marketing mix and its individual parts, the Internet and its importance to marketing communications, SWOT analysis and competition analysis. The practical part introduces company and enterprise center, the services offered, familiar with the operation - a description dryer BS-6 and explain the concept of biomass and other necessities, extended marketing mix resorts, SWOT analysis, analysis of the current competition, creating web and Facebook pages. The conclusion of this work is proposal and recommendation to improve Internet communications. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
47642
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|