Internetová komunikace pro středisko servisu a montáže sušárny BS-6

DSpace Repository

Language: English čeština 

Internetová komunikace pro středisko servisu a montáže sušárny BS-6

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Miloslava
dc.contributor.author Hrošová, Olga
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:18Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:18Z
dc.date.issued 2017-03-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41471
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je internetová komunikace tedy vytvoření webových a Facebook stránek pro středisko servisu a montáže sušárny BS-6. Tato práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje základní pojmy práce, jako je například, rozšířený marketingový mix a jeho jednotlivé části, internet a jeho význam pro marketingovou komunikaci, SWOT analýza a analýza konkurence. V části praktické je přestaven podnik a středisko, jeho nabízené služby, seznámení s provozem popis sušárny BS-6 a vysvětlení pojmu biomasa s dalšími náležitostmi, rozšířený marketingový mix střediska, SWOT analýza, současná analýza konkurence, vytvoření webových a Facebook stránek. V závěru této práce je návrh a doporučení na zlepšení internetové komunikace.
dc.format 69 s. (96 049), 5 s. - příloh
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Internetová komunikace cs
dc.subject sušárna BS-6 cs
dc.subject biomasa cs
dc.subject rozšířený marketingový mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject Internet communication en
dc.subject dryer BS-6 en
dc.subject biomass en
dc.subject extended marketing mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject competition analysis en
dc.title Internetová komunikace pro středisko servisu a montáže sušárny BS-6
dc.title.alternative Internet Communication for Servicing and Installation of BS-6 Dryer
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2017-06-12
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis is an Internet communication - thus creating web and Facebook site for service and installation of dryer BS-6. This work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes the basic concepts of work, such as, extended marketing mix and its individual parts, the Internet and its importance to marketing communications, SWOT analysis and competition analysis. The practical part introduces company and enterprise center, the services offered, familiar with the operation - a description dryer BS-6 and explain the concept of biomass and other necessities, extended marketing mix resorts, SWOT analysis, analysis of the current competition, creating web and Facebook pages. The conclusion of this work is proposal and recommendation to improve Internet communications.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 47642
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
hrošová_2017_dp.pdf 2.235Mb PDF View/Open None
hrošová_2017_op.pdf 218.3Kb PDF View/Open None
hrošová_2017_vp.pdf 259.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account