Analýza distribučních cest firmy ABC

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza distribučních cest firmy ABC

Show simple item record

dc.contributor.advisor Světlíková, Irena
dc.contributor.author Janečková, Markéta
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:18Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:18Z
dc.date.issued 2017-03-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41472
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analýza distribučních cest ve firmě ABC. Tato firma je tradičním a největším výrobcem hydroizolačních fólií v České Republice, fólie jsou vyráběny za pouţití moderních technologií z PVC. Práce je rozdělena na 2 části a to na část teoretickou a praktickou. V první části jsou rozebrány informace teoretické ze zdrojů kniţních ale i internetových. Jedná se o problematiku distribuce a další pojmy, které s ní souvisejí. Praktická část je vypracována na základě teoretické části. Další část práce je zaměřena na analýzu distribučních cest ve společnosti ABC. Na konec této praktické části jsou doporučeny návrhy pro firmu, jaké by mohli mít nové distribuční cesty ale i další moţná zlepšení pro větší efektivitu výkonnosti ve firmě.
dc.format 71 s. ( 115 181 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Distribuce cs
dc.subject distribuční cesty cs
dc.subject distribuční strategie cs
dc.subject distribuční mezičlánky cs
dc.subject obchodní zástupci cs
dc.subject analýza cs
dc.subject Distribution en
dc.subject distribution channels en
dc.subject distribution strategy en
dc.subject distribution interfaces en
dc.subject business representatives en
dc.subject analysis en
dc.title Analýza distribučních cest firmy ABC
dc.title.alternative Analysis of Distribution Channels for the Company ABC
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hanáková, Petra
dc.date.accepted 2017-06-06
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is the analysis of distribution channels in the company ABC. This company is the traditional and the biggest supplier of waterproofing membranes in the Czech Republic, they are manufactured using modern technology from PVC. The thesis divided into two parts, both theoretical and practical. The first part analyses theoretical information obtained from books and internet sources. It details with distribution and other related terms. The practical part is based on the theoretical one, it focuses on the analysis of distribution channels in the ABC company. At the end of the practical part there are some proposals concerning new distribution channels as well as other possible improvements for achieving greater efficiency in the company performance.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 47643
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
janečková_2017_dp.pdf 1.760Mb PDF View/Open None
janečková_2017_op.pdf 346.4Kb PDF View/Open None
janečková_2017_vp.pdf 371.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account