Analýza distribučních cest firmy ABC
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Světlíková, Irena
|
|
dc.contributor.author |
Janečková, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:16:18Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:16:18Z |
|
dc.date.issued |
2017-03-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41472
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je analýza distribučních cest ve firmě ABC. Tato firma je tradičním a největším výrobcem hydroizolačních fólií v České Republice, fólie jsou vyráběny za pouţití moderních technologií z PVC. Práce je rozdělena na 2 části a to na část teoretickou a praktickou. V první části jsou rozebrány informace teoretické ze zdrojů kniţních ale i internetových. Jedná se o problematiku distribuce a další pojmy, které s ní souvisejí. Praktická část je vypracována na základě teoretické části. Další část práce je zaměřena na analýzu distribučních cest ve společnosti ABC. Na konec této praktické části jsou doporučeny návrhy pro firmu, jaké by mohli mít nové distribuční cesty ale i další moţná zlepšení pro větší efektivitu výkonnosti ve firmě. |
|
dc.format |
71 s. ( 115 181 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Distribuce
|
cs |
dc.subject |
distribuční cesty
|
cs |
dc.subject |
distribuční strategie
|
cs |
dc.subject |
distribuční mezičlánky
|
cs |
dc.subject |
obchodní zástupci
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
Distribution
|
en |
dc.subject |
distribution channels
|
en |
dc.subject |
distribution strategy
|
en |
dc.subject |
distribution interfaces
|
en |
dc.subject |
business representatives
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.title |
Analýza distribučních cest firmy ABC |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Distribution Channels for the Company ABC |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hanáková, Petra |
|
dc.date.accepted |
2017-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is the analysis of distribution channels in the company ABC. This company is the traditional and the biggest supplier of waterproofing membranes in the Czech Republic, they are manufactured using modern technology from PVC. The thesis divided into two parts, both theoretical and practical. The first part analyses theoretical information obtained from books and internet sources. It details with distribution and other related terms. The practical part is based on the theoretical one, it focuses on the analysis of distribution channels in the ABC company. At the end of the practical part there are some proposals concerning new distribution channels as well as other possible improvements for achieving greater efficiency in the company performance. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
47643
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2017-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account