Zobrazení ženy ve slovenské reklamě
Show full item record
No preview available
Title:
|
Zobrazení ženy ve slovenské reklamě |
Author: |
Nečasová, Dominika
|
Advisor: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstract:
|
Cílem mojí bakalářské práce je zjistit, jaké typy žen a jakým způsobem jsou v slovenské reklamě zobrazovány. V teoretické části objasňuji pojmy jako reklama, tisk z hlediska marketingových komunikací a genderové role. Svoji pozornost soustřeďuji hlavně na to, jak média vykreslují ženy a jestli se aktivně podílejí na formování našeho postavení k otázkám genderu. V praktické části analyzuji nejčastější způsoby zobrazení ženy v tiskových inzerátech vybraného vzorku slovenských časopisů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4175
|
Date:
|
2007-05-11 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
4823
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account