An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Mikeska, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Šomodi, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:00:44Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:00:44Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41764
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti HOME INTERIER s.r.o. Tato společnost se zaměřuje především na design, realizaci a následnou instalaci interiérů, avšak nedílnou součástí nabídky je prodej kusového nábytku, interiérových doplňků a kuchyňských spotřebičů. Teoretická část práce začíná vysvětlením pojmu marketing a marketingového procesu a pokračuje popisem základních prvků tvorby marketingové strategie. Praktická část je věnována hlavnímu cíli této práce, tedy analýze marketingové strategie firmy, následnému vyhodnocení a vytvoření doporučení pro zlepšení. |
|
dc.format |
72 s. (106 706 znaků) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
interiér
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
interior
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.title |
An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2018-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main objective of the bachelor's thesis is to analyse the marketing strategy of the company HOME INTERIER s.r.o. The company's focus is on designing and installing interiors, but an integral part of the company's offer is furniture, interior accessories, and appliances. The theoretical part of the thesis starts with an explanation of the term marketing, the process of marketing and continues with a description of main features of a marketing strategy creation. The practical part contains an analysis of the company's marketing strategy, evaluates the strategy, and provides suggestions for improvements. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
49336
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-05-03 |
|
local.subject |
strategický marketing
|
cs |
local.subject |
bytové interiéry
|
cs |
local.subject |
nábytek
|
cs |
local.subject |
strategic marketing
|
en |
local.subject |
residential interiors
|
en |
local.subject |
furniture
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account