Vzdělávací strategie u dětí v domácím vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vzdělávací strategie u dětí v domácím vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Šindelářová, Pavlína
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:00:48Z
dc.date.available 2018-07-04T15:00:48Z
dc.date.issued 2017-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41830
dc.description.abstract Předkládaná diplomová práce se zabývá vzdělávacími strategiemi dětí v domácím vzdělávání. Teoretická část vymezuje domácí vzdělávání a jeho legislativní rámec. Podrobněji je popsán vznik domácího vzdělávání v zahraničí a v České republice a výukový proces s akcentem na domácí vzdělávání. Výzkum prezentovaný v praktické části je zaměřen na vzdělavatele dětí v individuálním vzdělávání a jeho cílem bylo zjistit a popsat průběh vzdělávacího procesu v rodinách s dětmi v domácím vzdělávání. V jeho rámci jsme použili kvalitativní výzkumnou strategii, která byla realizována pomocí polostrukturovaných rozhovorů se vzdělavateli. Pro analýzu dat byla použita zakotvená teorie.
dc.format 101 s. (219 054 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject individuální/domácí vzdělávání cs
dc.subject legislativní úprava individuálního vzdělávání cs
dc.subject vzdělávací proces cs
dc.subject organizační formy výuky cs
dc.subject výukové metody cs
dc.subject motivace žáka cs
dc.subject homeschooling en
dc.subject legislative framework of homeschooling en
dc.subject educational process en
dc.subject organizational forms of teaching en
dc.subject teaching methods en
dc.subject pupil´s motivation en
dc.title Vzdělávací strategie u dětí v domácím vzdělávání
dc.title.alternative Educational Strategies of Homeschooled Children
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrnčiříková, Zuzana
dc.date.accepted 2018-05-29
dc.description.abstract-translated The master thesis deals with the issue of educational strategies of homeschooled children. The theoretical part of this master these is dedicated to defining homeschooling and its basic legislative framework. The beginning of homeschooling abroad as well as in the Czech Republic and the educational process are described here in detail. The research presented in the practical part of this master thesis is focuses on the educators of homeschooled children. The aim was to find out and describe the educational process in families with homeschooled children. As the techniques of data collection, we have chosen interviews with the selectively chosen parents. The research was carried out using the qualitative research method of the grounded theory.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 49422
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-17
local.subject homeschooling cs
local.subject právní aspekty cs
local.subject homeschooling en
local.subject legal aspects en


Files in this item

Files Size Format View Description
šindelářová_2018_dp.pdf 3.892Mb PDF View/Open None
šindelářová_2018_op.docx 17.15Kb Unknown View/Open None
šindelářová_2018_vp.doc 52.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account