Vzdělávací strategie u dětí v domácím vzdělávání
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hladík, Jakub
|
|
dc.contributor.author |
Šindelářová, Pavlína
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:00:48Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:00:48Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/41830
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná diplomová práce se zabývá vzdělávacími strategiemi dětí v domácím vzdělávání. Teoretická část vymezuje domácí vzdělávání a jeho legislativní rámec. Podrobněji je popsán vznik domácího vzdělávání v zahraničí a v České republice a výukový proces s akcentem na domácí vzdělávání. Výzkum prezentovaný v praktické části je zaměřen na vzdělavatele dětí v individuálním vzdělávání a jeho cílem bylo zjistit a popsat průběh vzdělávacího procesu v rodinách s dětmi v domácím vzdělávání. V jeho rámci jsme použili kvalitativní výzkumnou strategii, která byla realizována pomocí polostrukturovaných rozhovorů se vzdělavateli. Pro analýzu dat byla použita zakotvená teorie. |
|
dc.format |
101 s. (219 054 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
individuální/domácí vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
legislativní úprava individuálního vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
vzdělávací proces
|
cs |
dc.subject |
organizační formy výuky
|
cs |
dc.subject |
výukové metody
|
cs |
dc.subject |
motivace žáka
|
cs |
dc.subject |
homeschooling
|
en |
dc.subject |
legislative framework of homeschooling
|
en |
dc.subject |
educational process
|
en |
dc.subject |
organizational forms of teaching
|
en |
dc.subject |
teaching methods
|
en |
dc.subject |
pupil´s motivation
|
en |
dc.title |
Vzdělávací strategie u dětí v domácím vzdělávání |
|
dc.title.alternative |
Educational Strategies of Homeschooled Children |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrnčiříková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2018-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master thesis deals with the issue of educational strategies of homeschooled children. The theoretical part of this master these is dedicated to defining homeschooling and its basic legislative framework. The beginning of homeschooling abroad as well as in the Czech Republic and the educational process are described here in detail. The research presented in the practical part of this master thesis is focuses on the educators of homeschooled children. The aim was to find out and describe the educational process in families with homeschooled children. As the techniques of data collection, we have chosen interviews with the selectively chosen parents. The research was carried out using the qualitative research method of the grounded theory. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
49422
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-17 |
|
local.subject |
homeschooling
|
cs |
local.subject |
právní aspekty
|
cs |
local.subject |
homeschooling
|
en |
local.subject |
legal aspects
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account