Discourse Analysis of Health and Social Advertising
Show full item record
No preview available
Title:
|
Discourse Analysis of Health and Social Advertising |
Author: |
Danišová, Iveta
|
Advisor: |
Drábková, Lenka
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkrétních přesvědčovacích strategií, které jsou použity v inzerci týkající se zdraví a sociální problematiky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se práce zaměřuje na diskurz,diskurzivní analýzu a reklamu. Dále jsou specifikovány pojmy sociální reklama a marketing, přesvědčovací strategie a vizuální aspekty, které jsou v inzerci použity. Kromě toho se teorie věnuje přesvědčovacím technikám na morfologické, syntaktické a lexikální úrovni. Praktická část se zaměřuje na analýzu konkrétních přesvědčovacích strategií v Britské a Americké sociální inzerci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41851
|
Date:
|
2017-11-10 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Grade for thesis and defense:
|
E
49447
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account