Ekologické důsledky masového působení komerčních marketingových komunikací
Show full item record
No preview available
Title:
|
Ekologické důsledky masového působení komerčních marketingových komunikací |
Author: |
Salajková, Miroslava
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Cílem této práce je seznámit čtenáře s problematikou působení marketingových komunika-cí na životní prostředí. Zabývá se důsledky nadprodukce a dopadem zejména automobilo-vého průmyslu na znečištění planety. V teoretické části jsou popsány cíle a strategie reklamy, konzumní společnost a celková ekologická krize. Analytická část se zabývá hledáním alternativ v dopravě, udržitelným rozvojem a odkazy na již vyzkoušené metody jak ochránit zdravý životní prostor pro další generace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4198
|
Date:
|
2007-05-10 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.05.2014
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
4873
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account