Rozvíjení sociálních dovednost dětí předškolního věku prostřednictvím psychomotorických aktivit
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pacholík, Viktor
|
|
dc.contributor.author |
Nedělová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:00Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:00Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42142
|
|
dc.description.abstract |
Autorka se v předložené diplomové práci zaměřuje na možnosti využití specifických po-hybových aktivit z oblasti psychomotorických činností v podpoře rozvoje žádoucích soci-álních vztahů ve školní třídě a budování zdravé sociální skupiny v kolektivu školní třídy. V teoretické rovině se zabývá analýzou základních pojmů souvisejících s dítětem v prostředí rodiny a mateřské školy, rozvojem sociálních dovedností a psychomotorikou. V praktické rovině práce autorka ověřuje na vybrané mateřské škole ve Zlínském kraji pomocí kvaziexperimentu sestavený intervenční program pohybových aktivit zaměřených na rozvíjení sociálních dovedností dětí. |
|
dc.format |
64 s. (13187 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dítě v sociálním prostředí
|
cs |
dc.subject |
sociální dovednosti
|
cs |
dc.subject |
pohyb
|
cs |
dc.subject |
psychomotorické aktivity
|
cs |
dc.subject |
child in the social environment
|
en |
dc.subject |
social skills
|
en |
dc.subject |
movement
|
en |
dc.subject |
psychomotoractivit
|
en |
dc.title |
Rozvíjení sociálních dovednost dětí předškolního věku prostřednictvím psychomotorických aktivit |
|
dc.title.alternative |
Children develop of social skills through psychomotor activities |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lukášová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2018-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
In the submitted diploma thesis, the author focuses on the possibilities of using specific psychomotor activities in the field of promoting the development of desirable social relations in the classroom and building a healthy social group in the school class. On the theoretical level, it deals with the analysis of basic concepts related to the child in the environment of the family and kindergarten, the development of social skills and psy-chomotorics. At the practical level, the author verifies an intervention program of movement activities aimed at developing the social skills of children at a selected kindergarten in the Zlín Region using the quasi-experiment. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Pedagogika předškolního věku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41698
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
sociální kompetence
|
cs |
local.subject |
psychomotorické hry
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
social competence
|
en |
local.subject |
perceptual-motor training
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account