Analýza poskytovaných služeb Grandhotelu Tatra
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Miloslav
|
|
dc.contributor.author |
Šilerová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:02Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:02Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42167
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou kvality poskytovaných služeb v Grandhotelu Tatra. Cílem práce je analyzovat a následně vyhodnotit úroveň stávajících služeb. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Obsahem teoretické části je literární rešerše vztahující se kcestovnímu ruchu, marketingu cestovního ruchu, hotelnictví, hotelovým službám a analytickým metodám. Praktická část je věnována charakteristice Grandhotelu Tatra včetně jeho služeb a analýze hotelových služeb prostřednictvím SWOT analýzy, analýzy konkurence a dotazníkového šetření. Na základě provedených analýz a výsledků dotazníkového šetření jsou v závěru navržena doporučení vedoucí ke zvýšení kvality poskytovaných služeb. |
|
dc.format |
81 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
služba
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketing cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
hotel
|
cs |
dc.subject |
hotelové služby
|
cs |
dc.subject |
kvalita
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
service
|
en |
dc.subject |
marketing of services
|
en |
dc.subject |
tourism marketing
|
en |
dc.subject |
hotel
|
en |
dc.subject |
hotel services
|
en |
dc.subject |
quality
|
en |
dc.title |
Analýza poskytovaných služeb Grandhotelu Tatra |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Services Provided by the Grandhotel Tatra |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2018-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with a topic of quality of services provided by the Grandhotel Tatra. The aim of my work is analysis and evaluates the level of current services. The bachelor thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is focused on a literal research related to tourism, tourism marketing, hotel industry, hotel services and analytic methods. The practical part is devoted to the characteristic of Grandhotel Tatra and the analysis of the hotel services using SWOT analysis, analysis of competition and questionnaire inquiry. On the basic of executed analyses, the recommendations are suggested to increase the quality of the provided services. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49931
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2018-05-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account