Analýza poskytovaných služeb Grandhotelu Tatra

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza poskytovaných služeb Grandhotelu Tatra

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Miloslav
dc.contributor.author Šilerová, Barbora
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:02Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:02Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42167
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou kvality poskytovaných služeb v Grandhotelu Tatra. Cílem práce je analyzovat a následně vyhodnotit úroveň stávajících služeb. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Obsahem teoretické části je literární rešerše vztahující se kcestovnímu ruchu, marketingu cestovního ruchu, hotelnictví, hotelovým službám a analytickým metodám. Praktická část je věnována charakteristice Grandhotelu Tatra včetně jeho služeb a analýze hotelových služeb prostřednictvím SWOT analýzy, analýzy konkurence a dotazníkového šetření. Na základě provedených analýz a výsledků dotazníkového šetření jsou v závěru navržena doporučení vedoucí ke zvýšení kvality poskytovaných služeb.
dc.format 81
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject služba cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketing cestovního ruchu cs
dc.subject hotel cs
dc.subject hotelové služby cs
dc.subject kvalita cs
dc.subject tourism en
dc.subject service en
dc.subject marketing of services en
dc.subject tourism marketing en
dc.subject hotel en
dc.subject hotel services en
dc.subject quality en
dc.title Analýza poskytovaných služeb Grandhotelu Tatra
dc.title.alternative Analysis of Services Provided by the Grandhotel Tatra
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2018-06-05
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with a topic of quality of services provided by the Grandhotel Tatra. The aim of my work is analysis and evaluates the level of current services. The bachelor thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is focused on a literal research related to tourism, tourism marketing, hotel industry, hotel services and analytic methods. The practical part is devoted to the characteristic of Grandhotel Tatra and the analysis of the hotel services using SWOT analysis, analysis of competition and questionnaire inquiry. On the basic of executed analyses, the recommendations are suggested to increase the quality of the provided services.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49931
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2018-05-14


Files in this item

Files Size Format View Description
šilerová_2018_dp.pdf 4.866Mb PDF View/Open None
šilerová_2018_op.docx 22.76Kb Unknown View/Open None
šilerová_2018_vp.docx 28.81Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account