Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám na trhu potravin v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám na trhu potravin v České republice

Show full item record

No preview available
Title: Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám na trhu potravin v České republice
Author: Unzeitigová, Tereza
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Bakalářská práce se zabývá privátními značkami na trhu potravin v České republice. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje značce obecně, následně privátním značkám a na závěr i postojům spotřebitelů. Praktická část zahrnuje analýzu privátních značek na trhu potravin v České republice a analýzu postojů spotřebitelů k nim. Pro účely analýzy postojů spotřebitelů byl proveden marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření, pomocí kterého byly stanoveny hypotézy, jež byly v závěru práce vyhodnoceny. Cílem bakalářské práce je navrhnout doporučení pro prodejce privátních značek na trhu potravin ke zlepšení postojů spotřebitelů k těmto značkám.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42174
Date: 2017-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 49940


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
unzeitigová_2018_dp.pdf 3.286Mb PDF View/Open None
unzeitigová_2018_op.docx 22.52Kb Unknown View/Open None
unzeitigová_2018_vp.docx 22.75Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account