dc.contributor.advisor |
Martincová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Halašková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:04Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:04Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42223
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce analyzuje úroveň finanční gramotnosti žáků středních škol ve Zlínském kraji se zaměřením na víceletá gymnázia. Teoretická část je rozdělena do tří částí, kdy první část definuje finanční gramotnost, kde popisuje definici pojmu finanční gramotnosti, dále vysvětluje význam finančního vzdělávání a uvádí významná výzkumná šetření. Druhá část obsahuje finanční vzdělávání na středních školách, kde popisuje významné dokumenty k finanční gramotnosti, Národní program rozvoje vzdělávání, popisuje finanční gramotnost na středních školách a aspekty ovlivňující finanční gramotnost. Třetí část obsahuje jednotlivé oblasti finanční gramotnosti, vymezuje tak peněžní gramotnost, cenovou gramotnost a rozpočtovou gramotnost. Praktická část je sestavena z výzkumného šetření, provedené ve kvantitativním pojetí. Výzkum je proveden pomocí dotazníkového šetření a didaktického testu. |
|
dc.format |
93 s. (105 731 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
finanční gramotnost
|
cs |
dc.subject |
výzkumná šetření
|
cs |
dc.subject |
žáci středních škol
|
cs |
dc.subject |
finanční vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
peněžní gramotnost
|
cs |
dc.subject |
cenová gramotnost
|
cs |
dc.subject |
rozpočtová gramotnost
|
cs |
dc.subject |
financial literacy
|
en |
dc.subject |
research investigations
|
en |
dc.subject |
secondary school students
|
en |
dc.subject |
financial education
|
en |
dc.subject |
financial literacy
|
en |
dc.subject |
price literacy
|
en |
dc.subject |
budget literacy
|
en |
dc.title |
Finanční gramotnost žáků středních škol ve Zlínském kraji (se zaměřením na víceletá gymnázia) |
|
dc.title.alternative |
Financial Literacy among High School Students in the Zlín Region |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Iva |
|
dc.date.accepted |
2018-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis analyzes the level of financial literacy of secondary school students in the Zlín Region with a focus on multi-year grammar schools. The theoretical part is divided into three parts, where the first part defines financial literacy, describing the definition of financial literacy, further explains the importance of financial education and highlights important research surveys. The second part includes financial education at secondary schools where it describes important documents on financial literacy, the National Education Development Program, describes financial literacy at secondary schools and aspects influencing financial literacy. The third part contains the various areas of financial literacy, thus defining the financial literacy, price literacy and budget literacy. The practical part is compiled from a research survey carried out in a quantitative way. The research is done through a questionnaire survey and a didactic test. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
50015
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-26 |
|