Informační gramotnost žáka střední školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Informační gramotnost žáka střední školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kašpárková, Svatava
dc.contributor.author Zmeková, Alena
dc.date.accessioned 2010-07-15T16:58:12Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:17Z
dc.date.issued 2007-08-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4233
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá úrovní informační gramotnosti žáka střední školy. V první části je definována informační gramotnost, způsoby jejího měření a je sledována informační gramotnost z pohledu rámcových vzdělávacích programů. Druhá, teoretická část, zkoumá tři faktory (stát, rodina, škola), které bezprostředně ovlivňují úroveň informační gramotnosti žáků. Ve třetí, praktické části, byly v praxi ověřovány teoretické poznatky na základě dotazníku a pozorování u studentů a metodou řízeného rozhovoru u pedagogů. V závěru jsou shrnuty poznatky a uvedeny autorovy vlastní doporučení pro výuku ITC. cs
dc.format 55 s. cs
dc.format.extent 602445 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 30.08.2009
dc.subject gramotnost cs
dc.subject počítač cs
dc.subject informační gramotnost cs
dc.subject počítačová gramotnost cs
dc.subject informace cs
dc.subject výuka informačních technologií cs
dc.subject literacy en
dc.subject computer en
dc.subject information literacy en
dc.subject computer skills en
dc.subject information en
dc.subject information technology teaching en
dc.title Informační gramotnost žáka střední školy cs
dc.title.alternative The information literacy level of secondary school students en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chudý, Štefan
dc.date.accepted 2007-09-11
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis discusses the information literacy level of secondary school students. The first part includes defining information literacy, ways of its measurement and researching these skills from the general educational programs point of view. In the second, theoretical, part there are three factors (state, family and school) researched influencing immediately the level of students' information skills. In the third practical part the theoretical knowledge were verified in the reality by question forms and observation in the student classes and by the controlled interviews with teachers. In conclusion the results are summarised and authors own recommendation for ITC teaching specified. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth veřejné cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 6642
dc.date.assigned 2007-02-23
utb.result.grade A
local.subject ICT gramotnost cs
local.subject ICT literacy en


Files in this item

Files Size Format View
zmeková_2007_bp.pdf 588.3Kb PDF View/Open
zmeková_2007_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
zmeková_2007_op.doc 50Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account