dc.contributor.advisor |
Kašpárková, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Zmeková, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T16:58:12Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:17Z |
|
dc.date.issued |
2007-08-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4233
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá úrovní informační gramotnosti žáka střední školy. V první části je definována informační gramotnost, způsoby jejího měření a je sledována informační gramotnost z pohledu rámcových vzdělávacích programů. Druhá, teoretická část, zkoumá tři faktory (stát, rodina, škola), které bezprostředně ovlivňují úroveň informační gramotnosti žáků. Ve třetí, praktické části, byly v praxi ověřovány teoretické poznatky na základě dotazníku a pozorování u studentů a metodou řízeného rozhovoru u pedagogů. V závěru jsou shrnuty poznatky a uvedeny autorovy vlastní doporučení pro výuku ITC. |
cs |
dc.format |
55 s. |
cs |
dc.format.extent |
602445 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 30.08.2009 |
|
dc.subject |
gramotnost
|
cs |
dc.subject |
počítač
|
cs |
dc.subject |
informační gramotnost
|
cs |
dc.subject |
počítačová gramotnost
|
cs |
dc.subject |
informace
|
cs |
dc.subject |
výuka informačních technologií
|
cs |
dc.subject |
literacy
|
en |
dc.subject |
computer
|
en |
dc.subject |
information literacy
|
en |
dc.subject |
computer skills
|
en |
dc.subject |
information
|
en |
dc.subject |
information technology teaching
|
en |
dc.title |
Informační gramotnost žáka střední školy |
cs |
dc.title.alternative |
The information literacy level of secondary school students |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chudý, Štefan |
|
dc.date.accepted |
2007-09-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis discusses the information literacy level of secondary school students. The first part includes defining information literacy, ways of its measurement and researching these skills from the general educational programs point of view. In the second, theoretical, part there are three factors (state, family and school) researched influencing immediately the level of students' information skills. In the third practical part the theoretical knowledge were verified in the reality by question forms and observation in the student classes and by the controlled interviews with teachers. In conclusion the results are summarised and authors own recommendation for ITC teaching specified. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
veřejné |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
6642
|
|
dc.date.assigned |
2007-02-23 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
ICT gramotnost
|
cs |
local.subject |
ICT literacy
|
en |