Komunikační kampaň zaměřená na ochranu životního prostředí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Beníčková, Kristína
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:11Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:11Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42401
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je zaměřená na zvýšení zájmu veřejnosti v oblasti ekologie a ochrany životního prostředí. Teoretická část objasňuje pojmy z oboru marketingová komunikace, mezi nimi je i sociální marketing, sociální reklama a komunikační kampaň. Praktická část obsahuje interpretaci kvalitativního výzkumu. Závěry vycházející z výzkumu sloužily k vy-tvoření návrhu komunikační kampaně. Cílem této diplomové práce je navrhnutí komunikační kampaně na ochranu životního pro-středí za účelem zvýšení povědomí o této problematice u cílové skupiny. Sekundárním cí-lem je budování pozitivního image společnosti Henkel Slovensko a spolupráce s občanským sdružením. |
|
dc.format |
83 |
|
dc.language.iso |
sk |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
komunikační kampaň
|
cs |
dc.subject |
ochrana životního prostředí
|
cs |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
communication campaign
|
en |
dc.subject |
environmental protection
|
en |
dc.title |
Komunikační kampaň zaměřená na ochranu životního prostředí |
|
dc.title.alternative |
A Communication Campaign Focused on Environment Protection |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vysekalová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2018-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The presented diploma thesis focuses on increasing public awareness in the field of ecology and environmental protection. Theoretical part clarifies terms from the subject of marketing communications, among which are also social marketing, social advertising and communi-cation campaign. Analytical part of the thesis contains interpretation of qualitative research. The communication campaign was created based on the results from the carried research. The objective of thesis is to propose the communication campaign to protect the environ-ment. The aim is to increase awareness of the issue in the target group. The secondary ob-jective is to build positive image of the company Henkel Slovakia and to cooperate with a civic association. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50263
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account