Komunikační kampaň zaměřená na ochranu životního prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační kampaň zaměřená na ochranu životního prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Beníčková, Kristína
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:11Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:11Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42401
dc.description.abstract Tato diplomová práce je zaměřená na zvýšení zájmu veřejnosti v oblasti ekologie a ochrany životního prostředí. Teoretická část objasňuje pojmy z oboru marketingová komunikace, mezi nimi je i sociální marketing, sociální reklama a komunikační kampaň. Praktická část obsahuje interpretaci kvalitativního výzkumu. Závěry vycházející z výzkumu sloužily k vy-tvoření návrhu komunikační kampaně. Cílem této diplomové práce je navrhnutí komunikační kampaně na ochranu životního pro-středí za účelem zvýšení povědomí o této problematice u cílové skupiny. Sekundárním cí-lem je budování pozitivního image společnosti Henkel Slovensko a spolupráce s občanským sdružením.
dc.format 83
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject komunikační kampaň cs
dc.subject ochrana životního prostředí cs
dc.subject social marketing en
dc.subject social advertising en
dc.subject communication campaign en
dc.subject environmental protection en
dc.title Komunikační kampaň zaměřená na ochranu životního prostředí
dc.title.alternative A Communication Campaign Focused on Environment Protection
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2018-05-21
dc.description.abstract-translated The presented diploma thesis focuses on increasing public awareness in the field of ecology and environmental protection. Theoretical part clarifies terms from the subject of marketing communications, among which are also social marketing, social advertising and communi-cation campaign. Analytical part of the thesis contains interpretation of qualitative research. The communication campaign was created based on the results from the carried research. The objective of thesis is to propose the communication campaign to protect the environ-ment. The aim is to increase awareness of the issue in the target group. The secondary ob-jective is to build positive image of the company Henkel Slovakia and to cooperate with a civic association.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50263
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
beníčková_2018_dp.zip 118.6Mb Unknown View/Open None
beníčková_2018_op.doc 121.5Kb Unknown View/Open None
beníčková_2018_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account