Crowdfundingová kampaň ZEMBAG

DSpace Repository

Language: English čeština 

Crowdfundingová kampaň ZEMBAG

Show simple item record

dc.contributor.advisor šviráková, Eva
dc.contributor.author Nováková, Karolína
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42441
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá vznikem crowdfundingu a jeho využitím v praxi. Existuje několik druhů crowdfundingu, které se vzájmně od sebe liší svým konceptem. Přičemž každý typ je vhodný na jiný druh podnikání. Tato diplomová práce je zaměřena zejména na konkrétní odměnovou kampaň ZEMBAG. V teoretické části je vymezen pojem crowdfunding, jeho vznik a podoby. Kde jsou také uvedeny veškeré odměnové portály existující v České republice. Rovněž je nastíněna problematika marketingu jako taková. Praktická část je zaměřena na kampaň ZEMBAG, od realizace, jednotlivé fáze až po její vyhodnocení prostřednictvím výzkumů. Díky nimž lze vidět jednotlivé faktory, které zapříčinily úspěch dané kampaně. Poslední, projektová část vychází z kvalitativního výzkumu, na základě jehož výsledků je navržen nový koncept komunikační strategie produktu ZEMBAG, vhodný pro prohloubení komunikace s cílovým trhem.
dc.format 88 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject crowdfunding cs
dc.subject kampaň cs
dc.subject marketing cs
dc.subject fundraising cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject crowdfunding en
dc.subject campaign en
dc.subject marketing en
dc.subject fundraising en
dc.subject social media en
dc.subject communication en
dc.title Crowdfundingová kampaň ZEMBAG
dc.title.alternative Crowdfunding Campaign ZEMBAG
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the emergence of crowdfunding and its use in practice. There are several types of crowdfunding that differ from each other by their concept. Each type is suitable for a different kind of business. This diploma thesis focuses mainly on the specific reward of the ZEMBAG campaign. The theoretical part defines the term crowdfunding, its origin and its appearance. Where are also all the reward portals existing in the Czech Republic. It also outlines marketing issues. The practical part is focused on ZEMBAG campaigns, from realization to evaluation through research. This can be the individual factors that result in the success of the campaign. The project part deals with qualitative research, on the basis of which a new concept of ZEMBAG communication strategy is proposed, suitable for expanding the communication with the target market.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50318
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
nováková_2018_dp.zip 2.439Mb Unknown View/Open None
nováková_2018_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
nováková_2018_vp.doc 155Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account