dc.contributor.advisor |
Šramová, Blandína
|
|
dc.contributor.author |
Sedláčková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:13Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:13Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42447
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá komunikací vybrané značky produktů určených pro malé děti, která vstoupí v září 2018 na český trh. Značka bude nabízet potřeby pro stolování dětí do tří let. Cílem práce je zjistit, jak efektivně komunikovat tuto značku cílové skupině, dospělým lidem, kteří tyto produkty kupují. Část práce je věnována analýze oblíbených značek dostupných na českém trhu a jejich komunikaci. Pomocí kvalitativního výzkumu byly zjištěny preference a nákupní chování matek, nejrozsáhlejší cílové skupiny těchto produktů. Následně, v projektové části, je navržena komunikace značky. |
|
dc.format |
82 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikace značky
|
cs |
dc.subject |
produkty pro děti
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
uvedení na trh
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
inzerce
|
cs |
dc.subject |
motivační program
|
cs |
dc.subject |
spolupráce
|
cs |
dc.subject |
influencer
|
cs |
dc.subject |
společnost
|
cs |
dc.subject |
obal
|
cs |
dc.subject |
brand communication
|
en |
dc.subject |
products for children
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
launch
|
en |
dc.subject |
distribution
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
motivation program
|
en |
dc.subject |
cooperation
|
en |
dc.subject |
influencer
|
en |
dc.subject |
company
|
en |
dc.subject |
package
|
en |
dc.title |
Komunikace vybrané značky produktů určených pro malé děti |
|
dc.title.alternative |
Communication of a Selected Brand of Products Designed for Young Children |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vysekalová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2018-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on a communication of a chosen brand of products for little children, which will launch in Czech market in September 2018. The brand will offer products for drinking and eating of children under 3. The aim of this thesis is to find out how to communicate effectively this brand to a target group, adult people, who buy these products. A part of this work is dedicated to an analysis of communication of favourite brands available in the Czech Republic. With quality research, preference and shopping behaviour of mothers, the biggest target group, were found out. Then, in a project part, an effective communication of the brand was suggested. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50327
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|