Transformace marketingové strategie produktu na marketingovou strategii služby
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Halíček, Josef
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:14Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:14Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42463
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá fenoménem softwarového předplatného a transformací klasické marketingové strategie softwarového produktu na marketingovou strategii služby poskytované formou předplatného. Cílem je najít a navrhnout vhodnou úpravu existující marketingové strategie softwarového produktu tak, aby nová strategie podporovala transformaci produktu na službu zpoplatněnou pomocí předplatného. Diplomová práce nabízí vhled do nákupního rozhodování uživatelů fotografického softwaru a jejich vztah k nově se rozšiřujícímu obchodnímu modelu předplatného. |
|
dc.format |
89 s. (144 102 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
cenotvorba
|
cs |
dc.subject |
předplatné
|
cs |
dc.subject |
software
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
pricing
|
en |
dc.subject |
subscription
|
en |
dc.subject |
software
|
en |
dc.title |
Transformace marketingové strategie produktu na marketingovou strategii služby |
|
dc.title.alternative |
Transformation of the Product Marketing Strategy into the Marketing Strategy of the Service |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2018-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the phenomenon of software subscription and transformation of the classic marketing strategy of the software product into the marketing strategy of the service provided via subscription. The aim is to find and design a suitable adaptation of the existing marketing strategy of the software product so that the new strategy supports the transformation of the product into a subscription-charged service. This diploma thesis provides an insight into the decision-making of photo-software users and their relation to the newly expanding subscription business model. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50346
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account