Event marketing vybrané výstavy minerálů
Show full item record
No preview available
Title:
|
Event marketing vybrané výstavy minerálů |
Author: |
Héžová, Leona
|
Advisor: |
Weberová, Dagmar
|
Abstract:
|
Tématem diplomové práce je pořádání výstav minerálů, specifikace vlastností tohoto eventu a jeho pozice v rámci marketingových komunikací. Cílem práce je vyhodnocení efektivnosti stávajících komunikačních nástrojů a vytvoření komunikačního plánu. Teoretická část práce definuje pojem marketing služeb, event marketing a popisuje komunikační mix, jeho nástroje a oblast veletrhů a výstav. V této části je také vymezen teoretický rámec marketingového výzkumu. Analytická část obsahuje charakteristiku pořádaných výstav minerálů a analýzu jejích dosavadních komunikačních aktivit. Další část se věnuje vyhodnocení dotazníkového šetření a analýze sekundárních dat. Obsahem projektové části je návrh komunikačního plánu v návaznosti na stávající komunikační aktivity výstav vedoucí k jejich zefektivnění a celkovému rozvoji v dalším časovém horizontu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42465
|
Date:
|
2018-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
50348
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account