dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Doležalová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:14Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:14Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42477
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce zpracovává návrh komunikační kampaně pro Dopravní podnik města Brna, a.s. Konkrétně se zabývá vytvořením kampaně, která bude cílit na neuživatele či občasné cestující, kteří MHD využívají maximálně však 1 x týdně. Teoretická část práce se zaměřuje na problematiku služeb ve veřejném sektoru. Zabývá se marketingovým mixem ve službách, ale i plánováním a řízením komunikační kampaně. V této části je také teoreticky popsán marketingový výzkum, vytyčen cíl, metodika a výzkumné otázky. Praktická část obsahuje charakteristiku společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. jako poskytovatele MHD ve městě Brně. Prostor je věnován sekundárnímu, a především primárnímu šetření, které obsahuje kvalitativní i kvantitativní výzkum. V závěru praktické části jsou zodpovězeny výzkumné otázky a vytyčena východiska pro návrh vlastní komunikační kampaně. Projektová část obsahuje konkrétní návrh komunikační kampaně. Nejdříve jsou stanoveny cíle komunikace a na jejich základě je sestavena komunikační strategie, možný vizuál kampaně, časový harmonogram a rozpočet. Na závěr jsou navrženy způsoby měření efektivity celé kampaně. |
|
dc.format |
96 s. ( 117 243 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Dopravní podnik města Brna
|
cs |
dc.subject |
a.s.
|
cs |
dc.subject |
MHD
|
cs |
dc.subject |
veřejná doprava
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
služby ve veřejném sektoru
|
cs |
dc.subject |
integrovaná marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
7P služeb
|
cs |
dc.subject |
SOSTAC
|
cs |
dc.subject |
komunikační kampaň
|
cs |
dc.subject |
Brno Public Transportation Company
|
en |
dc.subject |
public transportation
|
en |
dc.subject |
public services
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
7P of services
|
en |
dc.subject |
integrated marketing communications
|
en |
dc.subject |
SOSTAC
|
en |
dc.subject |
communication campaign
|
en |
dc.title |
Návrh komunikační kampaně pro Dopravní podnik města Brna, a.s. |
|
dc.title.alternative |
Designing a Communication Campaign for Dopravní podnik města Brna, a.s. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2018-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis presents a concept for a communication campaign for the Brno Public Transportation Company. It deals with the creation of a campaign that will target the nonusers or occasional users who travel by the public system once a week at the most. The theoretical part of the thesis focuses on the field of public services. It pursues the marketing mix in services, as well as planning and managing a communication campaign. In this part, the marketing research is also theoretically defined, and its objective, methodology and research questions are set. The functional part of the thesis offers the characteristics of the Brno Public Transportation Company as the provider of public transportation services in Brno. It contains primary, as well as secondary, inquiries, using both qualitative and quantitative research methods. In the conclusion of the functional part, research questions are answered and the basis for the concept of the communication campaign itself is set. The project part contains the specific proposal of the communication campaign. First, communication goals are set, and based on them, the communication strategy is constructed, including the possible visual of the campaign, a time frame and the budget. Respectively, tools to measure the efficiency of the campaign are proposed. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50372
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-19 |
|