Vnímání značky
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vnímání značky |
Author: |
Tlustá, Kateřina
|
Advisor: |
Vysekalová, Jitka
|
Abstract:
|
Diplomová práce se věnuje vnímání značky Vitana v kategorii koření na českém trhu. Práce je rozdělena na teoretickou, praktickou a projektovou část. Teoretická část se zaměřuje na problematiku značky a blíže rozebírá kvalitativní výzkum. Praktická část představuje společnost Vitana, její pozici na trhu a hlavní konkurenty. Součástí praktické části je marketingový výzkum zaměřený na znalost značky. Projektová část obsahuje strategii na zlepšení vnímání značky Vitana v kategorii koření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42494
|
Date:
|
2018-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
50402
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account