Přínos komunikace s headhuntery pro IT pracovníky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Holšán, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:17Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:17Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42553
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá vlivem a přínosy headhuntingu v IT sektoru. Problematika je zkoumána z úhlu marketingové komunikace potenciální headhuntingové společnosti s orientací na IT pracovníky. Cílem práce je analyzovat situaci IT pracovníků v kontextu pracovního trhu. Následně vysledovat témata důležitá pro komunikaci mezi headhuntery a IT pracovníky, ověřit z toho vyplývající hypotézy na reprezentativním vzorku. V závěru pak přinést nové návrhy pro komunikaci a headhunterskou praxi. Teoretická část práce zasazuje téma do oboru marketingových komunikací, uvádí teoretická východiska práce a stanovuje metodiku výzkumu. V praktické části jsou realizovány kvalitativní a kvantitativní výzkum a na jejich základě postavená doporučení pro potenciální headhuntingový subjekt. |
|
dc.format |
54 s. (68 515 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Headhunting
|
cs |
dc.subject |
IT sektor
|
cs |
dc.subject |
trh práce
|
cs |
dc.subject |
personální agentura
|
cs |
dc.subject |
komunikační proces
|
cs |
dc.subject |
marketing headhunterů
|
cs |
dc.subject |
brand headhuntera
|
cs |
dc.subject |
Headhunting
|
en |
dc.subject |
IT sector
|
en |
dc.subject |
labour market
|
en |
dc.subject |
personal agency
|
en |
dc.subject |
communication process
|
en |
dc.subject |
marketing of headhunters
|
en |
dc.subject |
headhunter's brand
|
en |
dc.title |
Přínos komunikace s headhuntery pro IT pracovníky |
|
dc.title.alternative |
Benefit of Comunication with Headhunters for IT Workers |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kocourková, Ivana |
|
dc.date.accepted |
2018-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis engage with the influence and benefits of headhunting in IT sector. The problematics is researched from the headhunting company marketing communication point of view, which is focused in the IT market. The purpose of the work is to analyse the IT worker's situacion in the context of the labour market. To track the topics important for communication among headhunters and I workers and afterwards review hypothesis in the quantitative research. And on this basis in the end bring up new proposes for communication and headhunting praxis. The theoretical part of the thesis anchors the topic in the field of marketing communication, presents theoretical aspects of the work and sets the methodology of the research. Qualitative and quantitative researches are being executed in the practical part of the work. On the knowledge gained from researches new recommendations for a potentional headhunting company are being build up. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50488
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2018-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account